Kişilik & Karakter Havaların soğuyor olması ruh halinizi nasıl etkiliyor? Saturnwomen Takip Et Xper 6 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Beni üzüyor kışı sevmiyorum Güncellemeler+1 yıl Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Havaların soğuyor olması ruh halinizi nasıl etkiliyor? Cevapla Sevgi Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. beni güzel etkiliyor. yazı hiç sevmem çünkü.. 1 0 Yorumla
sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Kara bulutlar depresyon Çıplak ağaçlar hüzünÇiçekli giyinmiş ağaçlar nefesSıcak güneş bunaltıcıBen ilkbahardan yanayım 😁 1 0 Yorumla
AstrologMentor Takip Et Bilge Yaş: 59 , eic 100% +1 yıl Satürn olduğuna göre Oğlak olmalısın ve kış kızı 🤔... Her mevsimin kendine göre ayrı keyifli özellikleri var... 0 6 Yorumla Saturnwomen +1 yıl Nope yanlış tahmin Yorumla AstrologMentor +1 yıl Kova kadını mısın? O da kış çocuğu 🤣 Yorumla Saturnwomen +1 yıl Ben kışı sevmiyorum bahar çocuğuyum ben 😅 Yorumla AstrologMentor +1 yıl 🤣🤣🤣 İyi bari, baharı sana verdik. Kışın evden çıkma. Elini, ayağını sıcak tut. Yorumla Saturnwomen +1 yıl Olmuyor işte keşke olsa 😅 Yorumla AstrologMentor +1 yıl Meditasyon yap ve kendini sımsıcak Uzakdoğu sahillerinde hisset 🤣🤣 Yorumla
SoraSorabitiremedin Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 97% +1 yıl Sabirsizlikla - dereceleri gormek istiyorum İstanbul'da 0 1 Yorumla Saturnwomen +1 yıl Zevkler ve renkler Yorumla
CoffeeAndCoffee Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Depresyona sürüklüyor 1 0 Yorumla
Yadelina Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl mutsuzum üşüyorum hiç sevmem soğuk havaları 1 0 Yorumla
kendikendine34 Takip Et Bilge Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 443 cevap paylaştı. Çok güzel etkiliyor kışı seviyorum 🍂☕️ 1 0 Yorumla
Kesifciiii Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl Evden çıkmama istegini peşinde getiriyor 1 2 Yorumla Saturnwomen +1 yıl Kesinlikle Yorumla Kesifciiii +1 yıl Netflix tavsiyem Yorumla
Gizemmmmmli Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 832 cevap paylaştı. Hiç bir mevsimi sevmiyorum 0 1 Yorumla Saturnwomen +1 yıl Aa neden Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Kötü 1 0 Yorumla
Gitmelerdesin Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Geliyor, iki gözümün çiçeği. 0 1 Yorumla Saturnwomen +1 yıl Sevenler de var aramızda Yorumla
Miyavto Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Olumlu yönde etkiliyor. Kış mevsimini seviyorum. 0 1 Yorumla Saturnwomen +1 yıl O da güzel Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Birazcık 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl sürüneceğim romatizma hastasıyım 0 5 Yorumla Saturnwomen +1 yıl Çok geçmiş olsun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl sağol ama geçmiyor ölmemek için ilaç alıyom iyileşme yok benim hastalıkta Yorumla Saturnwomen +1 yıl Biliyorum geçmiş olsun alışkanlık Yorumla Cevap sahibi +1 yıl teşekkür ederim sana sağlıklı bi hayat diliyorum Yorumla Saturnwomen +1 yıl 🙏🏻🙏🏻 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
beni güzel etkiliyor. yazı hiç sevmem çünkü..
Kara bulutlar depresyon
Çıplak ağaçlar hüzün
Çiçekli giyinmiş ağaçlar nefes
Sıcak güneş bunaltıcı
Ben ilkbahardan yanayım 😁
Satürn olduğuna göre Oğlak olmalısın ve kış kızı 🤔...
Her mevsimin kendine göre ayrı keyifli özellikleri var...
Nope yanlış tahmin
Kova kadını mısın? O da kış çocuğu 🤣
Ben kışı sevmiyorum bahar çocuğuyum ben 😅
🤣🤣🤣 İyi bari, baharı sana verdik. Kışın evden çıkma. Elini, ayağını sıcak tut.
Olmuyor işte keşke olsa 😅
Meditasyon yap ve kendini sımsıcak Uzakdoğu sahillerinde hisset 🤣🤣
Sabirsizlikla - dereceleri gormek istiyorum İstanbul'da
Zevkler ve renkler
Depresyona sürüklüyor
mutsuzum üşüyorum hiç sevmem soğuk havaları
İyi etkiliyor huzur veriyor.
Çok güzel etkiliyor kışı seviyorum 🍂☕️
Evden çıkmama istegini peşinde getiriyor
Kesinlikle
Netflix tavsiyem
Hiç bir mevsimi sevmiyorum
Aa neden
yaz sicaklarindan sonra cok iyi geldi
Huzurlu istediğim hava cunku
Okul acilacagindan iyi değil
Kötü
Kötü
Geliyor, iki gözümün çiçeği.
Sevenler de var aramızda
Olumlu yönde etkiliyor. Kış mevsimini seviyorum.
O da güzel
Birazcık
Üşüyorum burnum akıyor sinir sebebi
sürüneceğim romatizma hastasıyım
Çok geçmiş olsun
sağol ama geçmiyor ölmemek için ilaç alıyom iyileşme yok benim hastalıkta
Biliyorum geçmiş olsun alışkanlık
teşekkür ederim sana sağlıklı bi hayat diliyorum
🙏🏻🙏🏻