Kullandığımız kelimelerin hayatımızı etkilediğini düşünüyor musunuz?


mesela olumsuz konuştukça olumsuzu çekmek gibi. spirutuelizme inananlar çekim yasası desin, dini inancı olanlar hayırlı konuşmak desin, bilime inananlar rezonans kanunu desin. hepsi aynı yere çıkıyor ve bence olumsuz konuştukça olumsuz oluyor her şey diye düşünüyorum. son zamanlarda yaşadığım her şeyi buna bağlar oldum ve kendimi suçluyorum devamlı. bilmiyorum düzlüğe çıkınca belki öyle olmadığını göreceğim veya belki de gerçekten bu şekilde bilemiyorum. "ben şunu şunu dedim diye böyle oldu, demeseydim olacaktı /olmayacaktı. " diye kendimi sorguluyor ve helak ediyorum resmen. auramin yüksek olduğunu düsünüyorum. bilmiyorum. siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Kullandığımız kelimelerin hayatımızı etkilediğini düşünüyor musunuz?
Cevapla