Kişilik & Karakter " Seni artık idareli kullanacağım " dediğiniz şey sizin için nedir? r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 16 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Guncelll Güncellemeler+1 yıl 💙💙💙💙💙 " Seni artık idareli kullanacağım " dediğiniz şey sizin için nedir? Cevapla Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
SwordOfDemocles Takip Et FenomenMaster Yaş: 102 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı. Paramı ve zamanımı idareli kullanacağım diyebilirim. 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Para olabilir.. 0 0 Yorumla
Melioraa Takip Et Guru Yaş: 106 , eic 100% +1 yıl Merhametim çok bonkörüm bu konuda gerek yok çok vicdan yapmaya🤭 2 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Zaten bizim başımıza ne geliyorsa bu merhametimizden geliyor ve yinede akıllsnmıyoruz Yorumla
DedektifGadget34 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 52% +1 yıl Senin özel soruların yok artık performansın düşmüş yaşlandın mı acaba 1 3 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Yaşlandık demiyelim de biraz büyüdük diyelim 😂 Yorumla DedektifGadget34 +1 yıl 😍😍😍 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl 🤣🤣 Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı. Merhametimi öyle kullanabilsem daha iyi olacak belki de. 1 6 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Bizim başımıza ne gelirse merhametimizden geliyor zaten Yorumla novel +1 yıl gerçekten de öyle ya. Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Bizden adam olmaz novelim bizim bu kafayı değiştirmemiz lazım hemen hala gram akıllsnmıyoruz Yorumla novel +1 yıl sabah sabah efkarlandım beee :D Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Sana çay yolladım ☕☕☕ efkarını alır 😂 bugünde olmayan hayellerimize içelim 😂 içelim Açılalım 😂 duygulandım lann kıyamam bize 😂 Yorumla novel +1 yıl Duygusala bağladık :D kıyma bize kıyarsan da kuşbaşı falan olsun fkfkkf Yorumla
Mrengineerac Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 76% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Vaayy ne izlerdik bee 😂😂 son zamlardan sonra her şey 😂😂 0 16 Yorumla Mrengineerac +1 yıl Seni artuk idereli kullanım😂😂 Yorumla Mrengineerac +1 yıl Ya bu klavye şiveye izin vermiyo sinir oldum Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Sen şiveli yazamasan bile ben anlayabiliyorum çünkü bende bu programı çok izlerdim çok gülerdim Yorumla Mrengineerac +1 yıl Ne çekti be o kakılmış😂 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl 😂😂 aslında günümüz Türkiyesinin bir özeti gibidir bu program sadece mizahla süslenmiş okadar Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Ben ordaki konuşmalara bayılıyordum zaten 😂 Yorumla Mrengineerac +1 yıl Günümüzü artık pek yansıtmıyor o zamanı çok güzel özetliyordu sürahi nine falan ama en çok şuhayip tiplemesi hoşuma gidiyordu 😂😂 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Benimde kakılmış ve sürahi nine favorim di 😂 aslında Youtube dan tekrar izlemek lazım insan stres atar izleyince hem eski günlere döner. Yorumla Mrengineerac +1 yıl Aynı şehirde olsak seni mekana götürürdüm eski günleri birebir yasardın Yorumla Mrengineerac +1 yıl instagram.com/analogplakdenizli Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Ya çok güzelmiş burası neresi ki bura Yorumla Mrengineerac +1 yıl Denizli'de Yorumla Mrengineerac +1 yıl Hele bide efkar saatlerine denk gelirsen harika oluyor orada ne kadar insan varsa herkes hepbir ağızdan şarkı söylüyor Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Yaa çok güzelmiş gerçekten sen benim yerimede eğlen olur mu Yorumla Mrengineerac +1 yıl Haftada birkaç kere gidiyorum zaten 😂 senin yerine de eğlenirim sen yeterki iste Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl tamam anlaştık ozaman teşekkür ederim 🙏 düşünmem bile yeter gitmiş kadar oldum Yorumla
Danışabilirsin Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 506 cevap paylaştı. Buna şartlansakta zor. İsraf genimizde var :D 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Bilmekte olab hersey idareli kullanılırsa yokluğunu hissetmezsin 0 0 Yorumla
İhanetinBedeli0135 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Bu soruda biraz cinsellik sezdim 😂😂 sen varya ne cazgır bir kadınsın böyle 0 10 Yorumla İhanetinBedeli0135 +1 yıl Ama çok tatlı kafa dengi bir kadınsın şikayetçi değilim 🌹♥️ Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Hı hııı 😂 çok ponçik değilmiyim ama 😂 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Yorumun ve samimiyetin için asıl ben teşekkür ederim 🙏 Yorumla İhanetinBedeli0135 +1 yıl Rica ederim evet çok tatlı bir kadınsın 🙂 seviyem yetmiyor sana yazmaya sohbet falan etmek isterdim senle acaba bana mesaj yollayabilir misin Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl 🌺🌺🌺 Yorumla İhanetinBedeli0135 +1 yıl Yazacak mısın bana xper 3 olmadan sana yazamıyorum Yorumla İhanetinBedeli0135 +1 yıl Xper 3 olunca yazarım sana napim Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Yine yazamazsın ki gülüm benim mesaj kutum kapalı çünkü Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Burdan konuşuyoruz işte fazlasına gerek var mı Yorumla İhanetinBedeli0135 +1 yıl Ben senle burada değil özelden sohbet etmek istiyorum Yorumla
Aуfiℓizi Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Sigara olabilir sürekli zam geliyor.. 1 3 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Kesinlikle öyle belki zamlardan en çok etkilendiğim ürün sigara oldu Yorumla Aуfiℓizi +1 yıl Aynen öyle ne yapacağım bende şaşırdım işten çıktım birde Yorumla Aуfiℓizi +1 yıl Bir sigara verir misin? Yorumla
carsngirls Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Tohumlar. 😂 1 8 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Ne tohumları bitki tohumlarimi 😂 Yorumla carsngirls +1 yıl Bebiş tohumları. 😂 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Sen hiç kullanmasanda bir gün sonu gelicek bunuda hesaba kat seksi modetör 😂 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Oyuzden şimdiden o tohumları ekmeye başla sonra istesende yesermez Yorumla carsngirls +1 yıl Toprak bulsam saçıcam. 😂 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Demekki beklesem de ziyan oluyor beklemesende 🤣 sonuç değişmiyor desene 😂 Yorumla carsngirls +1 yıl Beklemiyorum göklere saçıyorum. 😂 Yorumla carsngirls +1 yıl Sebebi de sensin. 😂 Yorumla
gizemlikız4444 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Para :)) 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Aynen öyle şu an sanırım idare etmemiz gereken tek şey bu
HeadSh0t Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Duygularım ya kesinlikle 0 0 Yorumla
Medicinedoctor00 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Kıyafetlere harcadığım parayı... 0 0 Yorumla
scorpion026 Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı. iyi niyetim 1 4 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Ne kadar dikkat edelim desekte hiç akıllsnmıyoruz ki. Yorumla scorpion026 +1 yıl ben akıllandım :D Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Valla ben akıllanmıyorum bu gidişle de akillanacak gibi durmuyorum 😂 Yorumla scorpion026 +1 yıl akıllandıralım :D Yorumla
Adanaaşk Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Doğal gazı. bu kış idareli kullanacağım. 0 0 Yorumla
Begonvill_ Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Duygularım 😄 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl İnsanın yonetemedigi tek şey duygularıdır aslında güzellik 🌺 mantıgin yapma der ama duyguların yap der ve sen gider bile bile kalbinin götürdüğü yere gidersin Yorumla
calpsize Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 482 cevap paylaştı. Zaman ve sevgimi 0 0 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. Yemek 0 0 Yorumla
skxmen Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 684 cevap paylaştı. İnsaflı olmayı 0 0 Yorumla
Bidolutatlılık Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 678 cevap paylaştı. Zaman.. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Paramı ve zamanımı idareli kullanacağım diyebilirim.
Para olabilir..
Merhametim çok bonkörüm bu konuda gerek yok çok vicdan yapmaya🤭
Zaten bizim başımıza ne geliyorsa bu merhametimizden geliyor ve yinede akıllsnmıyoruz
Senin özel soruların yok artık performansın düşmüş yaşlandın mı acaba
Yaşlandık demiyelim de biraz büyüdük diyelim 😂
😍😍😍
🤣🤣
Merhametimi öyle kullanabilsem daha iyi olacak belki de.
Bizim başımıza ne gelirse merhametimizden geliyor zaten
gerçekten de öyle ya.
Bizden adam olmaz novelim bizim bu kafayı değiştirmemiz lazım hemen hala gram akıllsnmıyoruz
sabah sabah efkarlandım beee :D
Sana çay yolladım ☕☕☕ efkarını alır 😂 bugünde olmayan hayellerimize içelim 😂 içelim Açılalım 😂 duygulandım lann kıyamam bize 😂
Duygusala bağladık :D kıyma bize kıyarsan da kuşbaşı falan olsun fkfkkf
Vaayy ne izlerdik bee 😂😂 son zamlardan sonra her şey 😂😂
Seni artuk idereli kullanım😂😂
Ya bu klavye şiveye izin vermiyo sinir oldum
Sen şiveli yazamasan bile ben anlayabiliyorum çünkü bende bu programı çok izlerdim çok gülerdim
Ne çekti be o kakılmış😂
😂😂 aslında günümüz Türkiyesinin bir özeti gibidir bu program sadece mizahla süslenmiş okadar
Ben ordaki konuşmalara bayılıyordum zaten 😂
Günümüzü artık pek yansıtmıyor o zamanı çok güzel özetliyordu sürahi nine falan ama en çok şuhayip tiplemesi hoşuma gidiyordu 😂😂
Benimde kakılmış ve sürahi nine favorim di 😂 aslında Youtube dan tekrar izlemek lazım insan stres atar izleyince hem eski günlere döner.
Aynı şehirde olsak seni mekana götürürdüm eski günleri birebir yasardın
instagram.com/analogplakdenizli
Ya çok güzelmiş burası neresi ki bura
Denizli'de
Hele bide efkar saatlerine denk gelirsen harika oluyor orada ne kadar insan varsa herkes hepbir ağızdan şarkı söylüyor
Yaa çok güzelmiş gerçekten sen benim yerimede eğlen olur mu
Haftada birkaç kere gidiyorum zaten 😂 senin yerine de eğlenirim sen yeterki iste
tamam anlaştık ozaman teşekkür ederim 🙏 düşünmem bile yeter gitmiş kadar oldum
Valla herseyi idareli kullanmak lazım.
Buna şartlansakta zor. İsraf genimizde var :D
Bilmekte olab hersey idareli kullanılırsa yokluğunu hissetmezsin
Bu soruda biraz cinsellik sezdim 😂😂 sen varya ne cazgır bir kadınsın böyle
Ama çok tatlı kafa dengi bir kadınsın şikayetçi değilim 🌹♥️
Hı hııı 😂 çok ponçik değilmiyim ama 😂
Yorumun ve samimiyetin için asıl ben teşekkür ederim 🙏
Rica ederim evet çok tatlı bir kadınsın 🙂 seviyem yetmiyor sana yazmaya sohbet falan etmek isterdim senle acaba bana mesaj yollayabilir misin
🌺🌺🌺
Yazacak mısın bana xper 3 olmadan sana yazamıyorum
Xper 3 olunca yazarım sana napim
Yine yazamazsın ki gülüm benim mesaj kutum kapalı çünkü
Burdan konuşuyoruz işte fazlasına gerek var mı
Ben senle burada değil özelden sohbet etmek istiyorum
Sigara olabilir sürekli zam geliyor..
Kesinlikle öyle belki zamlardan en çok etkilendiğim ürün sigara oldu
Aynen öyle ne yapacağım bende şaşırdım işten çıktım birde
Bir sigara verir misin?
Tohumlar. 😂
Ne tohumları bitki tohumlarimi 😂
Bebiş tohumları. 😂
Sen hiç kullanmasanda bir gün sonu gelicek bunuda hesaba kat seksi modetör 😂
Oyuzden şimdiden o tohumları ekmeye başla sonra istesende yesermez
Toprak bulsam saçıcam. 😂
Demekki beklesem de ziyan oluyor beklemesende 🤣 sonuç değişmiyor desene 😂
Beklemiyorum göklere saçıyorum. 😂
Sebebi de sensin. 😂
Para :))
Aynen öyle şu an sanırım idare etmemiz gereken tek şey bu
Duygularım ya kesinlikle
İdareli hiç bi şeyi kullanmam 🙄
Kıyafetlere harcadığım parayı...
iyi niyetim
Ne kadar dikkat edelim desekte hiç akıllsnmıyoruz ki.
ben akıllandım :D
Valla ben akıllanmıyorum bu gidişle de akillanacak gibi durmuyorum 😂
akıllandıralım :D
Doğal gazı. bu kış idareli kullanacağım.
Duygularım 😄
İnsanın yonetemedigi tek şey duygularıdır aslında güzellik 🌺 mantıgin yapma der ama duyguların yap der ve sen gider bile bile kalbinin götürdüğü yere gidersin
Zaman ve sevgimi
Yemek
Vicdanım
Paramı tabi ki
Aşkım!
İnsaflı olmayı
Beynimi
Zaman..
internetim
Paramı.