Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Beni kimse lekeleyemez tabi ki de.. yani hemcinsim genellikle sapık hatta abaza olsa da ve çoğunlukla neredeyse tümü olsa da ben kendime bakıyorum.. tabi ki de kadınların haklı olarak hiç bir erkeğe güvenmiyor olması da oldukça normal ama genellikle her kıza cinsellik gözü ile bakmaları rahatsız etmeleri genellikle bizim gibi temiz eli yüzü düzgün güvenilir erkekleri de adını kötü çıkarabiliyor :D bu yüzden de bu davranışlarını sevmem ve yargılarım her zaman ve karşı çıkarım..
yok mu şu zengin koca arayan hemcinslerim tam olarak onlar işte.. Ya bir kadın ne olursa kendi ayakları üzerinde durmalı.. Koca parası yiyeceğim diye düşünmek yerine çalışıp ben kendi paramı kazanabilirim diyebilmeli.. Ama bazıları zengin koca avında böylelerinden utanıyorum resmen..
her birey kendinden sorumludur bir başkasının ayıbının utancını yaşamam bilakis onlar karakterini belli ettikçe kaliteli olan ile kalitesiz ayrışıyor diye bu durum hoşuma gidiyor