+Modunuzu yükseltmek için neler yapıyorsunuz?
-Sebebi basit ki
+Nasıl?
-Yazamadım ki
Aajsjsjs sabah sabah iyi güldük @inciitanesiii 😂😂 Seni etiketlerken başka bir inciyi etiket yapacağım diye ödüm koptu ayol

+Modunuzu yükseltmek için neler yapıyorsunuz?
-Sebebi basit ki
+Nasıl?
-Yazamadım ki
Aajsjsjs sabah sabah iyi güldük @inciitanesiii 😂😂 Seni etiketlerken başka bir inciyi etiket yapacağım diye ödüm koptu ayol

Kaç saat uyuduğunun önemi yok istersen 14 saat istersen 5-6 saat uyu, eğer uyandığında yataktan çıkmak istemiyorsan o günün enerjisiz geçecek demektir.
Ama uyandığında mutlu ve huzurlu uyanıyorsan, güzel bir gün seni bekliyor demektir 👍
Hiç halim yok. Bıraksalar bir 5 sene uyusam
Teşekkür ederim :)
kendinize rutin oluşturun takviyeler kullanın rutininizi yaparken şarkı dinleyinn vee sağlam bir kahvaltı düzeni oluşturunnn kahvaltıyı hazırlarkenn enerjinizi yükseltinn
Kız 🤣kahkaha attım jsjsjs. O kadar basitki.. nasıl? Yazamadim ki ksksjs
Yüksek olur dehşet olur möhteşem olur🤣
Ömrümün geri kalanı basit ki diyerek geçirmek istiyorum
Bunu anlaman çok basit ki de ona🤣
İnci o fotoğraf Amasyada mi çekildi
Evett
Senin durduğun yerde çok oldum)
Yaa iyimiş
Teşekkür etmek cok basit ki
Cevap
39Cevap
Günaydın ✨ benim enerjim düşük olur ama sigara ve kahve beni kendime getiriyor her zaman için.. :D
Bu sabah gayet yüksekti halen öyle :D
Totomu kaldıracak halim yok
Şafak operasyonu yemiş fuhuş çetesi gibi uyanıyorum ne enerjisi
Ben uyandığım andan itibaren enerjik oluyorum..😀
sabah zaten huzursuz uyandım hala devam ediyor ve bu satırları gözyaşlarıyla yazıyorum
Her zaman enerjim yüksek olur.
Spor, kahvaltı ve ekonomi haberleri.
"No easy way out" şarkısı da eklenir.
Sabah yüksek olmasi lazim malum yataktan kaliyorsun vucud dinlenmis oluyor, hastaligin yoksa öyle yani
Muğla’da olduğumdan dolayı enerjik, olumlu, mutlu.
Vallaha faha uyukluyken dusuk olur ama sonradan açilmaya baslarsam yüksek olur
Stabil olur heleki sıkıntılı tiplerden kurtulduğum zaman optimum huzurla uyanırım.
Sabahın ilk anlarında düşük enerjili vücut kısa sürede kendini toplayıp enerjik olur.
Yüksek olur. Bunun için bi kaç alarm kuruyorum erken uyanıyorum ama yatakta kendşme gelene kadar vakit geçiriyorum son alarm yataktan çıkıyorum
Şu an aşırı düşük çok yorgunum.
Ya niye bilmiyorum ama gece çalışıyorum ve 5 ten sonra acayip enerjik oluyorum 😂😂
İşe gelen arkadaşlarım bile bıkıyorlar artık 😂😂
Düşük bir kahve içince kendime gelirim
İçtim ☺️
Öğleye kadar kendime gelemiyorum
Kahve içerim, bir şarki patlatırım, güneşim doğar hoopp modumu yakalarım efenm
Benim libidom çok yüksek oluyor sabahları yaa 😬😬
Her sabah aynı şekilde olmaz. Bazı sabahlar enerjik uyanırım bazen de yorgun kalkarım, aklımdaki düşüncelere günün yoğunluğuna göre durum değişir.
Yüksek doz
İzinliysem yüksek oluyor
manitayla uyanırsam evet
Uyku düzenim bozuksa olur
Çok düşük nasıl yükselir
Uyandığım sabaha bağlı açıkçası 😄
Sabah sabah yüksek olan tek şey libidom oluyor
Uykumu aldıysam yüksek olur genelde
Çoğunlukla yüksek oluyor
Her şey Kahvaltı yapana kadar
cok dusuk olur kahvalti yapmadan kendime gelemem
Bu aralar düşük ya
Enerjim hep yüksektir.
Genelde yüksek olur dopdolu enerjik
bugün yüksek
Düşük
Yuksek
Dinç insanın enerjisi yüksek olur
Yuksek olur
Düşük ve sinirli
Yüksek olur genelde
Düşüğüm bu aralar…
Yuksek
Değişiyor
Değişiyor
Yüksek
düsük
Orta olur
Fazla yüksek 😊
Yüksek
Sanane
Düşük
Hep dusuk
Aşırı olur aşırı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?