Yaşım 21 ve hep abuk subuk insanlar çıkıyor karşıma
Görüştüğüm çocuklar önce düzgün görünüyor konuşuyoruz ama sonra hepsinin eski sevgililerini unutamadığını ve düzgün insan olmadıklarını düşünüyorum bir yerden sonra kopma oluyor o kadar garipler ki kimsenin olmayacağı tipler denk geliyor ne yapmalıyım ya hepsi de manyak çıkmaz ya ben de mi sorun anlamadım ki
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yapılacak fazla bir şey yok nasibinde varsa gelir yoksa yok
Haklısınız🙏🙏🙏
Sorun sende değil bu devirde
Haklisinnnn,😔😑😑😑
@AsSeanssTerapi sert bir izlenimim var
@AsSeanssTerapi peki istek atıyım
Ekstra bisey yapmana gerek yok
Yapmıyorum bana gelenler defolu abi 😂😂😂
Çabalama kanka salnilla bulursun bu kadar can skici bisey değil 21 yasinda
Dua et hakkında hayırlısı olsun
Ediyorum ama çok iğrenç insanlar buluyor beni
İnancın var mı?
Nur suresi 26. ayette geçen, "Temiz kadınlar temiz erkeklere, kötü kadınlar kötü erkeklere yakışır."
Güzel ayet ama eskortlar düzgün erkeklerle evleniyor artik
Bu dusuncen yanlış Allah bilir ben bilemem demek düşer
Valla bütün sorun kızlarda
Neymiş sorunumuz hatamız söyleyin
En uyduruk tiplere gidiyorsunuzda ondan
Yahu sana yemin ederim çok düzgün birisiydi görsen kaç dil biliyor mühendis ama neyse belki de hemen heveslenmemeliydim
Sorunu neydi
Ya buluştuk adamla daha onu tanımam etmem eski sevgilisinden konuşmaya başladı yok uzun oldu ayrilali sonra da yürüdük sahilde beni beğendiğini söyledi bitti konuşma garip garip konuştu ama
Eskide kalmış birine değmez ama mühendis birini nasıl buldun henüz gençsin
O eskide kalmadı okuldan
Her neyse kolay gelsin diyeyim öğrencisiniz sanırım
Evet öğrenciyim
Bende öğrenci ve mühendis jcmxksjfndjs
Sevindimm
Üzülme sonra jdkgksks
?
Şaka
Tipi sorun ediyomusun
Etmiyorum
Hmm, o zaman garip. gerçi yaşınızda baya ilerlemiş, bulmanız zor gibi
Offf 21 yasim neden yazıyı okumadın
Pardonn unutmuşumm😅😅kusura bakmayın. Biraz nasibe bakıyor da, nerden buluyosun hepsini?
İnternetten
Onlar mi yazıyo sana, yoksa tesadüfen bisey oluyo da ordan mı ilerliyosunuz
Bazen onlar bazen tesadüfen
Yaniii, sana yazanlar yüksek ihtimal bi sana yazmiyodur. o yüzden onları bi ele zaten. tesadüfe bisey diyemem. ya internetten biri bulunur muuu , evet bulunur. ama orası şans işi tabi birazda senin elinde. insanları daha iyi taniyabilmen gerek. zaten tesadüf bile olsa çok acelecilere pek sey yapma. yavaş yavaş olursa, o iyi. tabi iyi çıkmak zorunda da değil
Sana yazanlar o nasıl bir cümle ya
Ya normal yazı yazmakkkkk.😂😂yanlış anlama
Hayır dedin ki sana yazanlar sana yazmiyordur bu ne demek a0 Türkçe 😂😂😂
Sana yazanlar yüksek ihtimal bi sana yazmiyodur dedim... normalde anlamada sorun yok ama
O zaman da saçma bana yazanlarla hiç komusmayayayim
E yani , onu diyorum zaten. Ya etrafımdaki erkeklerden diyorum, daha sadece 1 kiza yazanı görmedim. temiz olanların çoğu yazmaz zaten. Yani düşüncem böyle, iyi biriyim demek istemem ama mesela ben daha kimseye yazmadım. ki gerekte yok
Aynı durumdayız ☹️
Alakası yok hic tanımadan begeniyolar mesela konuusyoruz yalancı dengesiz cinsellige düskun sapık oldukları ortaya cıkıyor
Herkes için geçerli değil
Tabiki öyle. Bana denk gelenlerden bahsediyorum
Ohaaaaa Ece aynennn😂😂 aynı şeyleri yasiyoruz
Galiba bizim bahtımız kara jdkdkd
İllaki birini bulmak zorunda değilsin ki
Sıkıldım ama yalnızim sürekli
Arkadaş çevreni değiştir o zaman belki sana göre daha düzgün insanlarla tanışırsın ya da herkes kötüyse belkide sorun sendedir
Çevre yapamıyorum kiii okul ev dersler derken zaten vakit kalmıyor spor da da kadınlar var hep
O zaman arkadaşın olmadığı için illaki birini arıyorsun e haliyle karşına kötülerde çıkıyor
Arkadaş edin o zaman daha mutlu olursun
Arkadaş çevremden değil çocuk zaten ben başka şekilde sevgili ediniyorsun çevremden değil
Nasıl tanışıyorsun ki
İnternetten instangram falan
Bu hiç güvenli değil ki tabi iyi birini bulma olasılığın çok düşük arkadaş çevrenden bul
Okuduğun üniversite de mesela hiç kimse yok mu
Daha yeni girdim ünite
Uniye
Bende yeni girdim çevren vardır illaki kimseyle tanışmadın mı cidden
Hem internetten tanıştığın insanlara nasıl bu kadar kolay güvenip buluşuyorsun
Hayır daha yeni girecem ne tanışması
Ben hayatımda hiç internetten tanıdığım insanla buluşmadım
Girdim diyince yanlış anladım
Sorun siz kadınlarda
Nedenmisss
Karşınızda ki erkeğin ne mal olduğunu bir türlü çözemediniz , bunu sadece senin özelinde söylemiyorum
Yahu yemin ederim çok düzgün konuşan birisiydi çok dil biliyor bilgisayar mühendisi adam ama ya genelde ilkin iyi görünüyorlar ama sonra çıkıyor gariplikleri yoksa ben de analiz ediyorum
Bunların içinde ya sapık ya yalancı ya da eski kırıkları yatar , bir gün eninde sonunda üzerler , mutlaka üzerler !!
Kimi uzerler anlamadım
Kadınları
Hmm anladım kaçtım zaten
Aklı başında birisin belli , doğru hareket
Ama hep böyle tipler olunca hevesim kiriliyor
E çok doğal değil mi hanımefendi , sürekli hayal kırıklığı , insanın bir yerde direnci azalır bu işlere
Evettt