
Diyelim ki senin kanatların var ve şimdi uçabildiğini hayal et, ilk uçmak istediğin yer neresi olurdu?

Diyelim ki senin kanatların var ve şimdi uçabildiğini hayal et, ilk uçmak istediğin yer neresi olurdu?
Ben Amerikaya uçmak isterdim.. en sevdiğim ülkelerden.
görsel ne göremedim
Ağlayan kedi attım sdjsdj bazen site bana gıcık oluyor hep atıyorum ya dur deneyim bir çıkar umarım
😂😂😂oldu ama ben yorumda hic atamiyorum sen en azindan atabildin
😂😂😂 şanssızlık
Cevap
9Cevap
Kanatlarım olsa gezegenin dışında yaşardım.
Kanatlarım oldu diye doyasıya kullanırdım ve gezerdim etrafta
Ay bilemedim ki.. bir iki tur atayim sonra düşünürüz 😅
Uzak diyarlara coooookkkkk uzak himalayalara😂
Kanat dedin de aklıma geldi...
Kadını götürüp mutfağa ya da
süslenme odasına kapatıyor, sonra da ufkunun darlığına şaşıyoruz; kanatlarını kesiyoruz, sonra, uçamıyor diye yakınıyoruz.
...
Cennete ucardim Lucifer misali
kimselerin olmadığı sakin huzurlu manzarası güzel bir yere gitmek isterdim
Evden işe işten eve az yakar
Pek hayal perest değilimdir ama güzlerimi kapatmak tatmin eder
Bizdeki bu şansla kanadımızda olsa yere çakılırız 😂😂😂
Direkt dünya dışı
Yurt dışındaki arkadaşımın yanına
Rams park hahah
norveç
Uzaya😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?