Yazlık sezonu bittikten sonra yazlığa gidenler kulübü eş başkanı olarak hepinize günaydınlarımı iletiyorum

Yazlık sezonu bittikten sonra yazlığa gidenler kulübü eş başkanı olarak hepinize günaydınlarımı iletiyorum

Ben artık öğlenci bir öğretmenim o yüzden pazartesi sendromları beni ilgilendirmiyor sadece 2-7 arası çalışacağım bay jakkxllflslsş
Ay çuk iyi böyle bir çalışma saatim olsaydı keşke😔 hayırlı olsun aşkomaa❤️
Ajajjzkkakzla tenkyuu
Biz yine babayı, yani Pazar'ı alırız sadece..
Ahsjsjs pazacumartesi verelim sana
Çok da hayırlı bir güne benzetemedim de..
Senin çalışasın var demek ki git çalış..
Pazacumartesi, isme bak..
Bugün ne yaparlar adama hiç belli olmaz..
Ne yapacaklarını bilemedikleri için tatil yapıcaz işte
Bsşka isim bul bari..
Sen düşün o kadarını da aaağ
Tiryakertesi olsun..
Tamam olsun
Teşekkür ederim..
Cevap
5Cevap
Umarım yakında zaman da çıkar diye düşünüyorum. günün güzel geçsin
Seninse güzel geçsin barışko💞
Teşekkür ederimm 💕🙏
2 Gün kafi ama istenirse pazartesi günlük girişi yapılmaz ücretinden kesilir. Stajer alınır o güne.
Devlet böyle imkan sunsa keşke
Hııı sen öyle san sjsjdj
Benim pazartesi sendromumun yok ki 🤷🏻♂️ inanmıyorsan teyzeye sor 🙄@stoneecold
Doğru etiketlesen sorardım🙄
@stoneecold
Doğruydu ama 🤷🏻♂️
Smojiden sonra boşluk bırakmamışsın ondan
Teyze gibi senin neyse nesli tükenmek üzere olan son pazartesi seven varlık 😒
Olabilir 🤔
@StoneeCold de de utanma 🙄
Ahsjsjs şok valla
3 güne çıksa 4 olsun dersiniz kim çalişacak arkadaşlar
Ben çalışmıyım da kim çalışırsa çalışsın sjskdk
Canım iş yerim bu gidişle var olan haftasonu tatilimi de kaldırır şansıma ndjd
Alırım seni o iştenm
Bence üç güne çıksın ya. Hele hele pazar akşamı yaşanan o stres o korku. Çok kötü.
Ben iktidara gelince
Bana 7 gün tatil mesela
Türkiye de olmaz o iş
O zaman yurtdışında olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar