30 sonrasında insanların içi geçiyor mu?

29 uma girmeme 1 ay kalırken... hayatimin en farkindalikli yıllarını 25 ten sonra yaşadım 30 a çok az kaldı. Hem kendimi tanımaya ve sevmeye çalışmayi iliklerime kadar yaşayıp kimseyi zerre kadar umursamadigim güzel bir evredeyim ama yaslaniyoruz da... napicaz...

30 sonrasında insanların içi geçiyor mu?
30 sonrasında insanların içi geçiyor mu?
Cevapla