
Şu soğuk kış günleri de hazır yaklaşmışken hiç fena olmazdı şöyle döşek gibi birinin hayatımızda olması 😅

Şu soğuk kış günleri de hazır yaklaşmışken hiç fena olmazdı şöyle döşek gibi birinin hayatımızda olması 😅
Evet öyle birisi var tabi ki de kendisine çok aşığım ama bir türlü söyleyemiyorum.. yine de beni duyduğunu bildiğim için tekrar söyleyeyim kendisini çok severim @Barış_LonelyForever :D :D
bu arada soru hakkı bitmiştir sorusu olmaz demiştim ama güzel sorular geliyor :D ssdffd
Her saat yeni hak doguyor 😂😂😂
😂😂😂
yönetim de sormamı bekleyip süper seçiyor shsjajs
Şanslı geldim işte sdjsdsdj 😂
Cevap
13Cevap
Yaşamayı göze almak için birine ihtiyaç yok ya :D el mahkum ahsh
Elif gibi sadakâtinden şüphe duymayacağımız biri olur da karşımıza çıkarsa, onun için her şeyi göze alırız elbet. Ölümü de, yaşamayı da.
Elif gibi sadık hatun vardı da biz mi sevmedik, yok:)
Benim sadık ruh eşimi şu an kim üzüyorsa onun ben … djdjd
Evet var oda kendim her zaman kendim icin yaşarim😊😁
Ölüm Ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım dediğim bir kız var ismini vermem ama onun yaşıyorum ikimiz için nefes alıyorum
Kimseyi ailem de dahil ölecek kadar sevmiyorum insan önce kendini sevmeli sonra o muazzam halini buluyor zaten
O kadar uzun cümle kuramam ya.. çay var içersen, ben var seversen, yol var defolup gidersen
Ölümü de yaşamayı da göze alacağım bir insan hayatımda yok ailem dışında
Birileri yine kv izlemiş vjhbjvg yok olmaz da
Dün tanistigim kız nehir 😍 yaşı 16 ama ben aşkta yaşa değil kalbe bakarım yaş benim için önemli değildir 😍
baya iyi bi söz yalnızz
Sözde, görsel de damar oldu bee😐
Hayallere daldik haci😓
Hayır yok
Evet var kedimmmm💗💗💗
Hayatimdaki en onemli kisi benim
Ben kendim için yaşarım
Var kendim 😂
Yok 😅
Ahh ahhh sjsjas
Var-dı
Yokkk
Yok 😂
Hayır yok..
yok hayır
Yorgan olabilme potansiyeline sahibim 😂
Kendim
Vardı...
Gülüm
artık yok
Şuanlik yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?