"Ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım" dediğiniz biri var mı?

Ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım dediğiniz biri var mı?

Şu soğuk kış günleri de hazır yaklaşmışken hiç fena olmazdı şöyle döşek gibi birinin hayatımızda olması 😅

"Ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım" dediğiniz biri var mı?
Cevapla