
Değer verdiğiniz birinden mi, yoksa içten içe gıcık olduğunuz birinden mi iltifat almak sizi onore eder?

Değer verdiğiniz birinden mi, yoksa içten içe gıcık olduğunuz birinden mi iltifat almak sizi onore eder?
Duymaya ihtiyacım olan yönde olan iltifat beni onore eder. Yani o yönde uğraş, çaba, zaman harcama sonrası farkedilmesi ve övgü almak çok başka bir his veriyor. Sevdiğimiz biri artık bizlere heyecan verici gelmez, alışmış oluruz ve sıradan hissettirir. Sevmediğimiz, içten kötü duygular beslediğimiz ise galibiyet hissiyle, şeytani tarafa hitap ettiğinden bu da gerçek öze hitap etmez. En içe, benliğe hitap eden beklenmedik ve ele geçiren, iyi analiz ile hassas yönden vuran olur. Benim tercihim sevdiğim biri tarafından olması olurdu ama malum insan yapısı 🙂
Tabi sevdiğim biri
Cevap
4Cevap
Sevdiğim birinden tabi ki de.. sevmediğim birinin iltifatı da bana samimi gelmez ki.. yan inanmam ona sevmiyorsam nedeni vardır
Sevmediğim biri bana iltifat etse de küfür gibi gelir ahsh :D o nedenle sevdiğim ya da nötr olduğum insanları tercih ederim..
Bir tanesi bile “sevmediğimden iltifat isterim” dememiş 😅 Soru baştan saçmaydı aslında.
ahsh olsun arada saçmalamak da güzel :D
Teşekkürler 😃
Tabiki sevdiğimden iltifat almak çok daha mutlu eder 😊
Sevmediğim kişinin ne dediği beni bağlamaz sevdiğim kişi önemli
Sevdiğim kişinin güzel şeyler söylemesi beni daha çok mutlu eder
Değer verdiğim insanın hakkımdaki iyi kötü bütün düşünceleri benim için daha önemlidir.
Sevmeyenlerin iltifati gereksiz elestiri yapmalaridir. Farkli bir iltifat sekli
Sevdiğim birinden almak her zaman daha güzelll 🤭
sevdiğim birinden
Sevdiğim iltifat etsin
Sevdiğim birinden iltifat almak daha iyi
Iltifattan hoslanmiyorum.
Ben genel olarak iltifat sevmiyorum.
İltifatlar artık inandırıcı gelmiyor.
Sevdiğim olsun
Sevdim birinden
sevdiğim birinden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar