Moral bozukluğunda dertleşmek mi yoksa yalnız kalmak mı daha iyidir?

Yalnız kalmak tercihim, zira dert anlattıkça azalmıyor.

"Ah şu yüreğim, küçük bir çocuğun kapıda kalmışlıği gibi"
"Ah şu yüreğim, küçük bir çocuğun kapıda kalmışlıği gibi"

Ben seher olsam, sense bir türkü.. Yak ciğerimden, yak da bir gel

#Inci🌸

Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplarınız için teşekkür ederim 🧡
Moral bozukluğunda dertleşmek mi yoksa yalnız kalmak mı daha iyidir?
Cevapla