Hayatında en çok yer kaplayan duygun hangisi?
Benim Merhamet ❤

Hayatında en çok yer kaplayan duygun hangisi?
Benim Merhamet ❤

Kesinlikle merhamet. İnsan bambaşka duygular, olaylar içinde kaybolduğunda ona asıl olması gerekeni ufacık bir detayda dahi gösterebilen en güzel duygu bence.
Kesinlikle 💗
💜🌸
Ben yalnızlık duygusu ile yaşamak isterdim. çünkü en çok alışık olduğum ve en iyi bildiğim duygu bu. merhamet de çok güzel bir duygu 🌺 ama insan bazen gerçekten herkesi düşünmekten yoruluyor buna rağmen iyilikten merhametten asla vaz geçmem. ama yine de yalnızlık duygumla baş başa kalmak isterdim.. ve aynı zaman da içimde sevdiğim diğer duygularım da olurdu yine de.
Cevap görselde
Sevgi hayatın ve yaşamın anlamı
Teşekkürler sagolun
Ben teşekkür ederim
Tek bir duyguyla yasayacaksam gerçekten merhamet olsun isterim ben de. Her şeye merhametle yaklasayim
Mermatin içinde kaç tane duygu vardir sence?
Sevmediğin bir şeye merhamet duyamazsin sanırım. Ama her duygu tektir içinde bir duyguyla beraber gelmez. Tamamlayıcı başka duygular da hissedersin.
Sevmediğim şeye merhamet duyabilirim bence.. şöyle.. konu değişir.. acıma duygusu ile merhameti karıştiriyorum sanırım...
Acıyan insan bir şey yapmaz bence acır sadece. Ama bir eylem yaparken merhamet duyabilirsin.. illa merhamet duyduğun şeyin kötü durumda acınacak durumda olması gerekmiyor
Bilmiyorum ki hissettiğim duyguyu açıklayamiyorum.. teşekkür ederim ama sohbetin için 💕
Duyguların birbirine karışması normal. Çünkü aynı anda bir kaç farklı duygu da hissedebiliriz. Rica ederim 😇
Cevap
24Cevap
Sevgi sanırım tek duygu olacaksa
Merhamet diyorum ben de
Cömertlik.. vermeyi seviyorum. İnsana hayvana ne verirsem vereyim o an kendimi çok iyi hissediyorum.
Güzel kelebeğim sen cevap verme ben hallederim🌸💌
Teşekkür ederim inci tanem🌸💕
Sana kimse bir şey diyemez yolarım adamı💌
Sağolasın kuzum 😘😘❤❤
Ayrıntı okumadan merhamet deyisim ☺️ merhamet olmadan yaşayamam çünkü insanı insan beni ben yapan en güzel duygu bu
Evet, her şeye , herkese merhamet💌
Benimde merhamet. Merhametli olmak çok kötü ya. Bdbbd
Yiiioooo neresi kötü.. en güzel duygulardan biri
Napalim insanlarin gönlüne çiçek ekemeyiz dimi.
Sevgi. Merhamet olmayanda sevgide olmaz zaten.
Sorumluluk en çok yer kaplayanı tercih hakkım olsaydı hiçbirini tercih etmezdim 😌
Neşe ve kahkaha derdim gamsız olmak çok güzel ama nerdee
Mutlulukla yaşamayı tercih ederim çünkü içinde huzur sevinç merhamet i barındırıyor.
Herkesin içinde olması gereken vicdan bence.
zaten merhamet yoksa başka şey yoktur. Bende de o olmalı
Galiba ben zaten hep tek düğün ile yaşıyorum o da sinirli olmak
Düzeltmene sağlık 💗 ben anladım çiçeğim yorulma💗
Merhamet çünkü insanı insan yapan en önemli duygu merhamettir
Merhameti seçerdim...
Duygusuzluk alayım şef hanım
Hissiz olmak zor be.
Diğerleri bazen zaman kaybı değil mi? Hissiz olunca derdinde kalmamış oluyor kafana bir şey takmıyorsun. Peki hissiz birisini hislendirecek yeteneği kendinde görüyor musun
Ben hiç öyle büyük kahramanliklra soyunamam.. onceden olsam gözü karaydim.. simdi yok kardesim kapattık dükkanı.
Hahahaah o zaman sen bana bir paket hissizlik ver.
Paket mi yapayim
El de olsun, gece yürürken iyi gidiyor sigara altı
Jjsjsjs
Ne gülüyon 😏
Çiğ köfte sarıyorum sanki jsjs
Merhametimi kaybetmek isterdim bana bir faydası olmadı
Merak. Araştıran insan olmak güzel bir şey.
Sevgi. Bakınız aşk demiyorum. Sevgi.
duyguya gerek yok mantık olsun
Merhamet duygusuyla 💚
Şevkat ya da sadakat olabilir kararsız kaldım
Katılıyorum 🦋
Umursuzluk... Çünkü hiç beceremem.
Vicdan.
Merhamet
Olabilir😀 En cok o duygu seni var ediyor demekki
Vicdan. Kaybetmekten korktuğum tek varlığım.
bence bencillik yeterli olur
Görme
Mutluluk
Sevgi
Merhamet diyorum
Öfke...
Aynen merhamet
Sadakat
Hissiz olabilirim
mutlu
Sevgi
Mutluluk 👌
Mutlu
şehvet
Vicdan
Merhamet.
Merhamet
umursamazlık
Delilik
Aşk olabilir
mutluluk
Saygı olabilir kuzucum :)
Vicdan
Mutluluk herhalde
hırs
Aşk..
Merhamet kesinlikle
Huzur
Yaşamak duygusu
Kin.
Mutluluk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?