Sanki en iyisini ben biliyomuşum gibi ama aslında bilmiyorum mesela farkındayım ama doğamda bu yüklü djckdk
birinden müzik önerisi alsam mesela asla beğenmiyorum hani öyle bi önyargı ile açıyorum ki o müziği sanki bana zorla dinletiyolar yaa of neden böyleyim ben 😭
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
bende de oluyor çünkü genelde ben haklıyım. ama hatam varsa özür dilerim.
Ahhahah benim icin de boyle. En yakin arkadasimin onerilerini bile bazen begenmiyorum ki biz birbirimize cok benzeriz normalde kafa olarak. Yapacak bi sey yok
Neden böyleyiz biz ya
Seni bilmiyorum ama ben biraz mukemmelliyetci biriyim. Herhangi bi konuda kendimden baskasinin yaptigi seye guvenmiyorum. Okuldayken bile grup odevlerinde tek basima yapmayi onerirdim arkadaslarim da kabul ederdi. Belki sebebi bu sekilde dusunmemizden kaynakli olabilir🤔
Ego ve ergenliği bir araya gelişinden dolayı oluyor ileride geçecektir emin ol
Dedi 19 yasındaki ergen
Zaten kendimden bildiğim için söylüyorum niye bu şekilde ters cevapladın anlamadım neyse tamam en iyisini biliyor oluşunla iyi eğlenceler
Oluşun derken yorum atan adamı mı diyosun onla kavga ediyorum ne eglencesi
İstediğin kadar devam edebilirsin söylediklerine ben kaçıyorum cevap vermeye çalışsam da dinlemeyecdksin sonuçta
Çünkü kendi fikrin
Dimi yaa 🥰
Tm şımarma
Şımarırım bananee
Düşük zekalı olduğun için diyebiliriz
Evet senin zeki olman sorduğun sorudaki atmış olduğun sohbet ile belli ahah git küfürles anca
Saldırıya geçmeni anlayışla karşılıyorum fakat bu soruya başka bir cevap veremezdim. En naifi buydu
Benim naif cevaplarımı görmek istemezsin amca
Katılıyorum evladım
Çok itici olma
Şu an yaşanan diyalogda itici olanın ben olduğuma ikna olamadım
Hayır ya kaç yasına gelmişsin kavga ettiğin kişiye bak
Kavga nerde
burada? Fiziksel bi temas mı olmalı kavga için
Kaldı kı ben dövüs sporuna gittim o yuzden dikkati ol
Tam olarak nerde? Ben kavga görmüyorum. Dövüş sporuna gitmen, belinde silahının olması gibi durumlar ilgi alanımda değil
Kavga yok tartışma var diyorum
Seninle tartışmıyorum, refleks olarak saldırdın ve anlayışla karşıladım
Karşında yetersiz biri yok
Sadece sinirlenmiş gibi yapıp seni amacın olan kışkırtma eylemini gerçekleştirdiğini düşündürerek bi iki dakikalığına mutlu olmanı sağladım 🙃
Bu cevabı vereceğini anlayışla karşılıyorum çünkğ kışkırtıyosun 🙂
Cevabımın kışkırtma gibi algılanacağından emin olduğum için anlayışla karşılıyorum zaten. Maksadım gerçekten kışkırtma olsa, ''Saldırıya geçmeni anlayışla karşılıyorum fakat bu soruya başka bir cevap veremezdim. En naifi buydu'' bunu demezdim
Gerçek anlamda yazarken düşündüm ama başka bir cevap bulamadığım için yazdım, o yüzden her tepkini olağan karşılayıp göğsümde yumuşatabilirdim
Abim olsan evden kovarım seni ya ne gıcık biseysin valla uf
Gıcık mı? Gönül koyma diye vakit ayırıp cümle kuran gıcık mı olur lan? Abi dediğin ensene şaplatır, ne düşündüğünle ilgilenmez. Vakit ayırmamı merhamet görüp ciddiye almak yerine halen ergence saçmalıklarına devam etmen vicdanımı rahatlattı. İstediğin gibi düşünebilirsin şu dakikadan sonra evlat
Ergensin diye 😅😅😅
Tm abi..
Ayılır geceler
Anlamamak ben 😐
Hayırlı geceler 🙂
Hayırlı gecelerrr sorum hakkında ne dusunursunuz
İnsanlığın doğası klasik
Takılma geçer