Ictenlikle isteyince oluyo diyorlar ya, icimden istemesemde, aklimdan iyi veya kotu birsey gecirince oluyo. Tesaduf desemde tesaduf dedigin bir iki defa olur, cevremde arkadaslarim filanda fark etti, bazen utaniyorum, yani bazen hicbisey demiyorum. Sevgilimde durumu fark etti, ellimden geldigimce belli etmedim ama fark etti, dedimki ne guzel motorun varmis derken motordan dustu, motor paramparca oldu🤣 sinav keske ertelense bugun calisamadim diyom, ogretmenin basina agir bisey geliyo🤷🏻♀️ Yani aslinda tamam bazen cok isime yariyo, ama bazen kotu birsey gecince, hatta annem veya yakinlarimdan uzenler olunca baslarina felaket geliyo korkuyorum hicbirsey dusunmemeye calisiyorum, yani gecen annem cokk kizdirdi, hicbisey demedim ama icimden dedimki dusersen gorursun gununu dedim, merdivenden asa dustu hastanelik oldu, korkuyorum hepmi tesaduf olur, babamda sinirlendirdi, iki daka sonra insaattan dustu🤷🏻♀️ Bide usta hic dusmuyo, yani tesaduf ama bilmiyorum, korkuyorum, gecen araba surerken denemek icin icimden dedimki arkadasim kaza yapsa nasil olur dedim, kiz agaca vurdu arabayi🤣 korkuyorum bazen bunlar sadece bi kac ornek daha fazlasida var, sizce bu ne? Kurguluyormuyum? Yani ogretmenlerim bile hepsi yabanci boyle seylere inanmiyor, ama gecen birisi dediki git bence kilisiye ya da biyere gozuk dedi o derece 🤣onunda basina bisey geldi, bedua etmiyom, ama yani durup dururken aklima kötu kötu seylerde geliyo engelemeye calisiyom ama o sirada yasaniyo, arkadasim yanimda yuruyordu, dedim dusse cok komik olur, dustu ama kolunu filan kirdi :( yani bilmiyorum bu herkestemi var normal mi napmam lazim? Hocaya gittim bunun icin, hoca ertesi gun camiden attilar adami sebebsiz yere 🤣 bilmiyom hepsimi tesaduf?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
sezgin kuvvetli olabilir. yani aklına geldiği için olduğundan değilde zaten olacağından aklına geliyor olabilir
Haa olabilirmi? Ama bazen durum duruken oluyo nasi desem yani merdiven kullanmicaksada diyomki icimden bu keske dusse ordan asa diyom, bi bakiyom merdivenleri kulanasi geliyo asada dusuyo ondan sonrada vicdan yapiyom aklimdan niye boyle bisi geceidim diye
bana soracak olursan evrenin insanların dileklerini kabul etme gibi bir mekanizması yok. sezgin kişinin merdivenden düşeceğini vs. tahmin edip zorla aklına bunu getiriyor olabilir
mesela aklına "keşke ahdystopia ölse" falan desen yüksek ihtimalle gerçekleşmeyecek. ki zaten bu senin aklına zorla gelen bir düşünce de olmazdı
🤣 aklima getirme oyle seyleri sonra basian bi is gelir burdan soversin bana 🤣
zamanında "okunmuş suyu ayırt edebiliyorum" diyen annemi tutup teste tabi tuttum. ayırt edemediği ortaya çıkmıştı. seni de tutup teste tabi tutsak dileklerinin kabul olmadığını zaten olacak olan şeyleri başarılı bir şekilde tahmin edebilen bir sezgiye sahip olduğun ortaya çıkardı
Iyide ben gelecegi bilemeiyorumki ya da su su iyi bu su iyi diye😀ha bazen tahminda bulunsam bazen tahminlerim iyi gidiyo, ama okadzr, tamam ozaman sana kotu bisi olsun diye icimden gecircemde korkuyom😂 yani insansin sonucta sen merak ettigin icin bende merak ettigim icin boyle birseyi yaparsak ve sana birsey olursa ben kendimi afgedememd, zaten kendimde tesaduf diye dusunmek istiyorumda korkuyorum😄
kanka ben natüralistim. zerre inanmıyorum dileklerin sırf dilediğimiz için gerçek olduğuna. doğa kendi mekanizmasıyla işliyor. dileklerimiz bu mekanizmaya bir olayı meydana getirecek şekilde etki etmiyor. ayrıca her insanın başına kötü bir şey gelebilir. yani başıma kötü bir şeyin gelmesini dilemek yeteri kadar spesifik bir dilek olmazdı. daha spesifik bir şey dilemeyi deneyebilirsin. başıma gelirse dürüstçe buraya yazarım. istersen başka insanlar üzerinde de spesifik dilekler deneyebilirsin. ama unutma "bir insanın başına kötü bir şey geleceğini düşündüm ve kötü bir şey geldi" gibi şeyler düşünürsen komik durur. dediğim gibi her insanın hayatında kötü şeyler olur. atıyorum "ayağının kırılacağını diledim ve ayağı kırıldı" dersen o zaman şüphelenebilirsin
bi de ek olarak tanımadığın insanlar üzerinde dilemeyi denemelisin. sezgin tanımadığı bir kişi hakkında başarılı tahmin yapamaz kolay kolay. böylece sezginin başarılı tahmininden ziyade gerçekten dileğinin kabul olup olmamasıyla mı alakalı görmüş olursun
Bende naturalistim ama dogaya negatif enerji yaymak diye yaz, oyle birsey var diyorlar bilmiyorum, benimkisi bi dilek degil, yani dilemiyorum, icimden geciyo ama istemsizxe veya istemlice tesadufen oluyo veya hep cok tesadufen oluyo🤣 yani ne isterdiniki? Tamam ozaman yazarsam
Acaba olur mu hic denemedil hep icimden geceridim yazinca olurmuki? ama denicem, ama sende bana durustce cevap ver, umarim bisi olmaz, uc gun icinde gözunle alakali umarim olmaz, bisey yasicaksin, eger olmazsa bidaha bunlara inanmicam, icim rahatlicak enazindan, olursada iyicene paranoyak olcam belki bi doktora filan gozukurum ozmaan🤣 umarim olmaz 😄
tamam gözümün başına bir şey gelirse söylerim. bana inanmazsan başka insanlar üzerinde de deneyebilirsin. onun dışında "doğaya negatif enerji yaymak" gibi olayların "çekim yasası" gibi sahtebilimden bir farkı yok. neyse 3 gün sonra yazarım
Olur umarim birsey olmaz 😊
3 gün geçmiş. gözüme bir şey olmadı. herhangi bir kötü şey yaşamadım. dilersen başka insanlar üzerinde de deneyebilirsin. ne yazık ki evrenin insanların dileklerini umursama gibi bir derdi yok
Iyi rahatlad bundan sonra takmicam
Aşkım bi hayır duanı alırım hsjsjs
🤣 ters etki yaparsa🤣 ama ozaman ne konuda onu soyle deneyim haha beni ufurukcu yapcan bunada inandircan icten icten beni😊