Belki garip bi soru olacak ama aklimdan ne geciyosa oluyo?

Ictenlikle isteyince oluyo diyorlar ya, icimden istemesemde, aklimdan iyi veya kotu birsey gecirince oluyo. Tesaduf desemde tesaduf dedigin bir iki defa olur, cevremde arkadaslarim filanda fark etti, bazen utaniyorum, yani bazen hicbisey demiyorum. Sevgilimde durumu fark etti, ellimden geldigimce belli etmedim ama fark etti, dedimki ne guzel motorun varmis derken motordan dustu, motor paramparca oldu🤣 sinav keske ertelense bugun calisamadim diyom, ogretmenin basina agir bisey geliyo🤷🏻‍♀️ Yani aslinda tamam bazen cok isime yariyo, ama bazen kotu birsey gecince, hatta annem veya yakinlarimdan uzenler olunca baslarina felaket geliyo korkuyorum hicbirsey dusunmemeye calisiyorum, yani gecen annem cokk kizdirdi, hicbisey demedim ama icimden dedimki dusersen gorursun gununu dedim, merdivenden asa dustu hastanelik oldu, korkuyorum hepmi tesaduf olur, babamda sinirlendirdi, iki daka sonra insaattan dustu🤷🏻‍♀️ Bide usta hic dusmuyo, yani tesaduf ama bilmiyorum, korkuyorum, gecen araba surerken denemek icin icimden dedimki arkadasim kaza yapsa nasil olur dedim, kiz agaca vurdu arabayi🤣 korkuyorum bazen bunlar sadece bi kac ornek daha fazlasida var, sizce bu ne? Kurguluyormuyum? Yani ogretmenlerim bile hepsi yabanci boyle seylere inanmiyor, ama gecen birisi dediki git bence kilisiye ya da biyere gozuk dedi o derece 🤣onunda basina bisey geldi, bedua etmiyom, ama yani durup dururken aklima kötu kötu seylerde geliyo engelemeye calisiyom ama o sirada yasaniyo, arkadasim yanimda yuruyordu, dedim dusse cok komik olur, dustu ama kolunu filan kirdi :( yani bilmiyorum bu herkestemi var normal mi napmam lazim? Hocaya gittim bunun icin, hoca ertesi gun camiden attilar adami sebebsiz yere 🤣 bilmiyom hepsimi tesaduf?

Belki garip bi soru olacak ama aklimdan ne geciyosa oluyo?
Cevapla