Merhabalar Herkese 🌸

Her şeyi merak edip sürekli her detayı en ince ayrıntısına kadar soran insanlara cevap veriyor musunuz?
Merhabalar Herkese 🌸

Her şeyi merak edip sürekli her detayı en ince ayrıntısına kadar soran insanlara cevap veriyor musunuz?
Hayır cevaplamıyorum tabi ki de.. çünkü bir kişi bana gereksiz soru soruyorsa zaten cevap vermek zorunda bile hissetmem kendimi görmezden gelirim. bazı insanlar her şeyi gereksizce merak ediyor mesela benim söyleyeceğim şey o insanın hiç bir işine yaramayacak ama yine de sorup duruyor mesela.. sinir bozucu ama görmezden gelip umursamadığımız zaman alışıyoruz.. bende zaten kimseye sormamam gereken bir şeyi sormam ya da beni ilgilendirmeyen konu hakkında soru sormam. çünkü insanlara saygı duyarım.. anlatmak isterse anlatır derim.
Belli bir noktadan sonra Memati' ye bağlıyorum
Ben içimden yapıyorum bunu anca
Hayır. Hatta bunu bana uzun süre devam ettiren biri vardı. O kadar bıkmıştım ki, ona aynısını uyguladım.
Kardeşin ne yapıyor? Hamile mi? Bebek erkek mi, kız mı? Ara sıra geliyor mu baba evine? Sen nerde yaşıyordun? Fotoğraf falan atsana.. Numarasını versene gibi şeyler yazdım. Görüldü attı cevap bile vermedi. Görüldü atması o kadar hazz verdi ki anlatamam😂 Resmen noluyoruz deyip kaçtı. Umarım mesaj alınmıştır)
Ahdhwhsh çok iyi
Sevdiğim biriyse evet veririm
Ancak yeni tanışma halinde kütüğe kadar inenlere yanıt vermeyi tercih etmiyorum. Üstelik fazla merak beni çok yorar
Teşekkürler ☺️
Cevap
20Cevap
Üzerine vazife olmayan insanların sorularına asla.. Hayatımdaki samimiyet konumuna ve konuya göre cevap veririm ya da vermem..
İnsanların merakını ve bilgi arayışını basite indirgenmiş yorumlarla geçiştirmek, bence, konuya hak ettiği derinlemesine ilgiyi göstermemektir. Her soru, zemininde soyut bir anlam ya da bir bilgi parçası taşır. Yorumların çoğu, sorunun gerçek değerini göz ardı ediyor ve bu, tam anlamıyla bir bilgi ve anlayış eksikliğini yansıtıyor. Her şeyi merak eden insanlar, genellikle detayları ve komplekslikleri takdir eden bireylerdir. Soruların yüzeyini kazımadan, onların içeriğini ya da amacını hemen reddetmek, bence, düşüncenin derinliğini ve analiz yeteneğini sınırlar.
Aslında bunu kastetmedim soruda. Bir şeyin en ince detayını bile daraltana kadar soran insanları kastetrim ama güzel bir bakış açısı
Gerçekten yardım istediğini düşündüğüm soruysa cevap veririm bilgim varsa eğer soru hakkında.
Onun haricinde eğlence amaçlı sorulara giderim.
Ay ama bu KS hakkında değilmiş kişilik karakter sorusuymuş 🙄
Çok pardon.
Hayır cvp vermem.
Soruyu soran bir çocuksa her sorusuna cvp veririm.
Bende nereden geldiğini bilmediğim bi huy var, biri soru sorunca -kim olursa olsun- cevaplamam lazımmış gibi yanıtsız bırakamıyorum.. Bunu aşmam lazım ve evet cevaplıyorum hala 🤦♂️
Cevaplıyorum çünkü ben de çok soru soranlardanım. Bazıları çok soru sormayı gereksiz sorular sormak olarak algılıyor bunu yanlış buluyorum. Bir konu ya da biri hakkında çok soru soruyorsam bu; konuya, kişiye ne düzeyde meraklı ve ilgili olduğumu gösterir. Ayrıca sınırlarımı bilerek karşımdakine ne kadar soru sorar ve uzunca cevabını dinlersem kendimi daha samimi bir diyalogda hissediyorum.
Hayır. Cevapsiz şekilde kalır arkamda. Fazla merakli insanlari sevmem genelde bu tipler dedikoducu olur zaten
Yakinlik dereceme bağlı çocukluk arkadasim biraz oyle biri ve onu kirmadan nasil reddedicegimi bilmedigim icin cevapliyorum
Gereksiz fazla merak sevmem cevaplamak yerine muhatap olmam enn güzeli bu benim için hele ki özel hayatı didikleyeni hep bozdum
cevaplamaya değecek bir soru ise cevaplarım ama durmadan aynı sorular soruyorsa yine de cevaplarım ama sıkar bir süre sonra
meraklı insan sevmem bi yerden sonra sarmıyolar yaa cevaplamam bu arada onun ki inatsa benimkisi de inat hah asjdh
Her konuya yorum yapmıyorum. İnsanoğlunun abuk zabuk konu merakları ile ilgilenmiyorum.
Ayrıntıya girmem.
Sonuç çünkü aynı.
Boşu boşuna nefes tüketmeye
Hayır cevaplamiyorum. Saçma sapan şeyleri merak ediyorlar banane.
Hayır sevmiyorum gerekli gereksiz her seyi merak eden insanları, duymazdan gelirim.
Ben de deneyeyim. Merak ettim de bazı kişilerde YORUMLA seçeneği görünmüyor. Sebebi nedir?
Siteden girdiysen yoruma kapatma seçeneği oluyor. Bu sayede sadece soran kişi yorumlayabiliyor.
Yani sadece Soran kişi veya soruyu soransa ulaşılabiliyor? İlginç..
Teşekkürler 🙂
Zaten aynı kişi oluyor ikisi yani evet
Değiller. Sen bu soruyu sorduğun için sana yazabiliyorum, başka soruda da sana sadece Soran yazabiliyor. Yani ya soran olacaksın, değilsen de sadece soran yazabilir. Anladım ben teşekkürler.
Rica ederimm
Hoş bi şeyse evet tabii ki cevap veririm ama bi yerden sonra sıkıyor ve konuşmayı bırakıyorum
Sohbet güzelse sıkılmaz ki insan
Bazen hiç kaugılanmadan, çekinmeden robot gibi cevaplıyorken /daha sonra karnımda ve göğüs bölüm ekötü bir his oluşuyor utanıyorum ve susuyorum cevaplamak gelmiyor içimden geç bunu diyprum
Gereksiz soruları cevaplamak ama hayat tecrübeme dayanarak sıkıntısı olan insanı anlarim ona yardım etmek için ama onun haricinde boş ve saçma şeyleri cevaplamam
Tersleyerek cevapladığım oldu
Bende onlardan birisiyim. Çok sorarım
Konuştuğum birisi ise evet.
Bak gerçekten bunu yaparsam sadece bu bile benim ölmeme yeter yani
Hayır nefret ederim
Hayır cevaplanıyorum
hayır suratına bakıyorum sadece
Hayır
Hayır tabiki çok merak eden iyi olmaz
hepsinin belasını
fazla merak iyi değildir aşkom
Hayir ben herseyi bilen biri degilim
Mantıklı olduğu sürece evet
Senin isteksiz olduğuna inanamıyorum fjgh
Daral geliyor bana be ajdjahdhe
Bir fikrim varsa cebaolaeim
Evet cevaplarım ne olursa
Evet cevaplıyorum
Bazen
Çok hoşuma gidiyor kişisine göre cevaplıyorum
Evet eksiksiz ve yalansız yanitliyorum
Hayır… 😅
Hayır
Hayir
Nadiren cevaplıyorum.
Cevaplamam çok merak iyi değil
hayir
Hayır cevaplamıyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?