Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bunu cevaplamak çok zor :D çünkü insanların artık kaç yüzü olduğunu sayamıyorum ki saymayı da bıraktım zaten. çünkü bir insanın tek yüzü varsa zaten bunu zaman gösterir mesela eğer çok yüzü varsa da zaman içinde nasıl biri olduğunu görüyoruz illa ki yalan söylemesinden bencil olmasından ya da çıkar için arkadaş olmasından ya da arkadan konuşmasında direk fark ediliyor.. 🍀
Sosyal medyanın yaptığı bir şey yok, insan olan yine tek yüzle yaşayabilir. Olduğu gibi görünen, göründüğü gibi olan çok insan tanıdım. Tam tersi de mevcut onlarla tanışmadan ilişiği kestim. Maskelerini takıp insanlara burada ahkam kesenler de var mesela başkalarını yargılamaya gelince herkes mükemmel. Herkes doğru her zaman da doğru olanı yapıyor jdjd :D yersen. Ben ne kadar doğru yaklaşırsam insanlara onlar da o şekilde yaklaşıyor..
Yüzüne gülüp, arkasından sövüp kötüleyen insanları gördüm. O yüzden kimsenin samimiyetine inanmıyorum. Hem iki yüzlülük kalitesiz kişilerin özellikleri ✨
Bence sosyal medya sayesinde insanların bir ton filtreli yüzü çıktı Bir de insanlar oturup adam gibi tartışmıyor en küçük bir şey de bir laf sokup engelleme peşindeler gerçi burada daha çok karşılaşıyoruz yüzsüz olan insanlar konuşmaya cesaret edemeyen insanlar engelleyip kaçmayı çözüm biliyor