Maalesef zaman zaman sevmediğimiz insanlarla aynı ortamda bulunmak zorunda kalabiliyoruz. Peki siz sevmediğiniz insanlarla aynı ortamda bulunduğunuz zaman o kişilere karşı tutumunuz nasıl oluyor?
Sevmediğiniz insanlarla aynı ortamda bulunduğunuzda nasıl davranırsınız?
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben direk ortamı terk ediyorum.. eğer durmak zorunda olduğum bir ortam ise o zaman da görmezden gelirim.. hatta bazen aksine durmak gerekiyor.. kendi karakterini bozmadan ki onlar elinde sonunda zaten kendi kişiliksizliklerini gösterirler çekemezler kıskanırlar çünkü.. ama bu sıralar tahammülüm yok bu yüzden de uğraşmamayı tercih ediyorum. bana bulaşmadıkları sürece