Güzel ve başarılı olduğum halde hayat konusunda şansım yok, kendi şansımı nasıl yaratabilirim?

Akademik konusunda üstün zekaya sahibim , insani ilişkilerde ise çok saf biriyim. Nasıl bir çelişki inanın bende anlamış değilim 🙂

Bilgili ve donanımlı olduğum halde özgüvenim düşüktür, hemen manipüle olmaya , kandırılmaya ve oyuna getirilmeye müsait bir yapım vardır. İki çift güzel söze tüm hayatımı anlatacak kadar saf beyinli biriyimdir 🙂

Akrabalarım benim saflığımdan çok yararlandı , o kadar şeytani ve yalancı yaratıklar ki ben dümdüz biri olduğum için kendime hayret etmiştim 🙂

En basit örneği kuzenlerimin ayıpları ortaya çıktığında yemin ederler biz öyle şeyler yapmıyoruz diye , benim öyle şeylerim olsa anında itiraf ederim, evet yapmışım diye 😅

Saflığım yüzünden üç yıldır iflah olmadım , 20 yaşına geldikten sonra insanların ne kadar çıkarcı, kötü olduklarını anladım.

Ben yalan nedir bilmem , yanımda ne konuşuluyorsa aynı şekilde iletirim. İnsanların bu kadar yalancı olmasını aklım almıyor. Ama anladım ki bu zamanın insanları için fazla saf olmak, hayatından olmak demekmiş. Kısacası nasıl işini bilen biri olabilirim 🙂

Güncellemeler
+1 yıl
Eskiden gıybet nedir bilmeyen , gözümle gördüğümü bile konuşmayan ben kuyumu kazan insanlar yüzünden her türlü açıklarını konuşur oldum 😑 ruhunu şeytana teslim etmiş yaratıklar yüzünden üç sene içinde çok değiştim. Bu süreçte yapmam gereken tek şey eğitim+ kendime odaklanmak sadece. Tamamen eski kişiliğime dönmek istiyorum 🙂
Güzel ve başarılı olduğum halde hayat konusunda şansım yok, kendi şansımı nasıl yaratabilirim?
Cevapla