Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben böyle insanları çevremde bile barındırmam.. bir kişi zaten zor günlerde yanında değilse o kişi ne dost ne de arkadaştır benim gözümde.. gerçek bir arkadaş her zaman yanında olur özellikle de zor ve kötü günlerde.. zaten bu yüzden arkadaştır birbirine destek olur.. bu yüzden de dostluğumu reddeden kişiye vereceğim en iyi cevap onun dostluğunu reddetmektir. 🍀
Hiç ummadığınız anda kendisinden telefon çağrısı aldığınız arkadaştır, arama neden ise bellidir. Benden alacağı cevap soğuk bir merhaba olurdu. Yuzsuzler bir daha aramazlar umarım
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Azimle çalıştığınız dönemde dostluğunuzu reddedenler, başardığınızda etrafınıza toplanmaya çalışırlarsa tepkiniz nasıl olur?