Atanacağım fakat mutsuzum. evi leş götürüyor. neden?

arkadaşlar ben şu an atama bekleyen bir öğretmenim. fakat sınava çalışırken psikolojim bozuldu ve hala kendime gelmiş değilim. değişik şeyler kuruyorum kafamda ve asla mutlu olamıyorum. inanın atanacak sayıyı ve puanı almama rağmen gram mutlu olmadım. o kadar yorulmuşum ki. sabahtan akşama kadar yatıyorum. evi leş götürüyor. ailemle sürekli kavga ediyorum böyle olmamalıydı. sebebi arıyorum fakat bulamıyorum. niçin böyle olmuş olabilirim. benim şu an dünyanın en mutlu insanı olmam gerekirdi.

Atanacağım fakat mutsuzum. evi leş götürüyor. neden?
Cevapla