Güncellemeler
+1 yıl
Allahim Bize öyle bir yarınlar nasip et ki,
dünlerde ne gönlümüz, ne de
gözümüz kalsın.
dünlerde ne gönlümüz, ne de
gözümüz kalsın.

Yok iş yavaş ilerledi olum sabah 05.30 kalkmışım haftanın 6 günü işi gelmişim bazen 7 günü bazen 5 günü sıcaktan zaten bunalmışim gelmiş diyor calişmiyorsunuz genelleme yaptı ben 10 yapıyorum bunlar 20 bekliyor ben 30 yapıyorum bunlar 40 bekliyor ben 100 yapıyorum bunlar 200 bekliyor bugün rest çektin ben ve şefim şimdi arıyor pazartesi gelin ulan heves kalmadı gelsem modum yok
Artistlik yapanda patron yeğeni ulan. Sen bizi işe aldın boş insan patron bizden memnun bu yeğeni kofik gelmiş daha işi bilmiyor boş boş konuştu al sana boyun eğmedik al sana rest kahve...
İsyankarız galiba biraz 😂
😂 aynen öyle vallahi bu aralar her şey üst üste geliyor
Hmm
👍
Helal bea a a a
Eyvallah
Bende öyle yaptım baktım eşek yerine koyuyorlar 😴
Hakkında hayırlısı en güzeli nasip olsun
Cevap
2Cevap
bence de öyle
👍
en iyisini yapmışsın bedavadan makam sahibi olan elemana
Aynen öyle dayısı sahibi diye kendini bir şey zannediyor boş insan
Ben yine elimde sanat var
O dayısı olmazsa ortada kalacak
emin ol bizim şartlarımızda dünyaya gelseler bizden aşağı yaşayacak elemanlar bunlar
Çok haklısın
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar