Bazen ne olursa olsun rest çekilir patronlara ve üst rütbelerilere?

Bazen ne olursa olsun rest çekilir patronlara ve üst rütbelerilere?

Yok iş yavaş ilerledi olum sabah 05.30 kalkmışım haftanın 6 günü işi gelmişim bazen 7 günü bazen 5 günü sıcaktan zaten bunalmışim gelmiş diyor calişmiyorsunuz genelleme yaptı ben 10 yapıyorum bunlar 20 bekliyor ben 30 yapıyorum bunlar 40 bekliyor ben 100 yapıyorum bunlar 200 bekliyor bugün rest çektin ben ve şefim şimdi arıyor pazartesi gelin ulan heves kalmadı gelsem modum yok

Artistlik yapanda patron yeğeni ulan. Sen bizi işe aldın boş insan patron bizden memnun bu yeğeni kofik gelmiş daha işi bilmiyor boş boş konuştu al sana boyun eğmedik al sana rest kahve...

Güncellemeler
+1 yıl
Allahim Bize öyle bir yarınlar nasip et ki,
dünlerde ne gönlümüz, ne de
gözümüz kalsın.
Bazen ne olursa olsun rest çekilir patronlara ve üst rütbelerilere?
Cevapla