
Su dünyada insanlara karşı en çok iyiliğinizmi kötülüğünüzmü dokunmuştur

Su dünyada insanlara karşı en çok iyiliğinizmi kötülüğünüzmü dokunmuştur
En çok iyiliğim dokunmuştur zaten hak eden insana iyilik yaparım hak etmeyen insana da bana nasıl davranıyorsa öyle davranırım her zaman için.. ama bugünler de insanlar değer bilmiyor hiç
Kuyruğuma basmayana kötülük yapmadım yaptığım sadece bir kız vardı sonra özür dilemiştim. Onun dışında bir kötülük yapmadım, iyiliğim dokunur genelde insanlara.
Bilmem belki ben iyilik diyip yapmışımdır onlar kötülük görmüştür
Cevap
0Cevap
Kalp kirmisligim var ani sinirle, kötülugum diyeyim.
İyiligim.
İyiliğim
Eyilik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?