Birilerine kontrol etmek ve onu elinde tutmaya çalışmak gerçekten de zor bir iş. Güçlü olmak dik durmak ve kendi başının çaresine bakabilmek daha iyi
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Güç meselesine kendi teorim ile bakarak derim ki.
İnsanın dört kuvvet yönü vardır, birinci yönü fiziksel kuvvettir. İkinci yön maddî ve varlıksal kuvvettir. Üçüncü yönü, suret ve sanatsal, yâni güzellik ve çekicilik kuvvetti'dir. Dördüncü yön ise mânevî kuvvettir. Eğer insanda bulunan şu dört kuvvetten biri olan mânevî kuvvet olmazsa o insan inhidam-ı mutlaktır yâni tam ve sınırsız çökmüş ve yıkılmıştır, Zîra mânevî kuvvet diğer kuvvetlerin temel taşıdır.
Nasıl ki kalb bütün vücudun motorudur, vücud fabrikasının ana makinası ve güç kaynağı odur. Aynen böyle de, bütün kuvvettletin temerküzü yâni ana merkezi mâneviyattır...
Ben güçlüyüm diyen insanların büyük ekserisi hakikatte inhidam-ı mutlaktır...
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Kadın ikisini de ister tabi ki de.. yani tabi ki de burada güçlü kadınlardan bahsediyorum çünkü bazı kadınlar mesela erkek güçlü olsun her dediğini yapayım ona hizmet edeyim kafasında olur... ama güçlü bir kadın hem güçlü olmak ister kendi ayaklarının üzerinde durmak kararlarını kendisi alabilmek.. hem de güçlü olanı kontrol etmek yani bu yüzden de zeki kadınlar genelde mesela tercih edilmezler.. erkekler korkar çünkü o kadını yönetmeyecekleri için.. tabi ki de bu benim düşüncem herkesin düşüncesi farklı zaten bu konuda.. * gördüklerim bunlar
Dominant kadınlar aslında en büyük eksikliği burada yaşıyorlar dominant bir kadının iç dünyasında aslında onu kontrol altına alabilecek kararlı güçlü bir erkeğin eksikliğini hisseder. bir çok erkek böyle kadınlara yaklaşmaya cekindikleri için zaten böyle dominant kadınların gözünde pasif duruma düşüyorlar
Yav kadin erkek esit diyorsunuz isinise gelince gelmeyince bla bla neden boylesiniz anlam veremiyorum sizi sahiplenmek karsilikli olmali sizde korumalisiniz
Bilmiyorum ki kime kızdın.. ben bir sey demedim ki. m kadin erkek eşit olmalida söz hak olarak dedik.. ayrics yaratılış olarak da eşit değiliz erkek her zaman kadindan güçlüdür
Cevap sahibi
+1 yıl
Gucluyse de esit degildir hak olarak da esit olamaz bir ozellik bir cok hak vermeli erkege misal erkekler daha pis daha zor isler de calsiir ama kadinlar erkekler kadar maas almak ister erkeklerin hakki odenir mi erkekler olmasaydi gordugun hicbir sey olmazdi ama kadinlar olmasaydi dogum olmazdi sadece