Kadının "cesuru" mu? Yoksa "erkeğini bekliyeni" mi makbuldür?

Sevgisini de öfkesini de cesurca karşısındakinden bişey beklemeden gösteren kadın ideal midir? Korkulur mu?

Kadının cesuru mu? Yoksa erkeğini bekliyeni mi makbuldür?
Kadının "cesuru" mu? Yoksa "erkeğini bekliyeni" mi makbuldür?
Cevapla