Bundan sonra kendimle verimli zaman geçirebilmek için ders çalışmaya karar vermişim ben biraz önce. Cilt bakımı cart curt hepsi yalan sjsjsks

Bundan sonra kendimle verimli zaman geçirebilmek için ders çalışmaya karar vermişim ben biraz önce. Cilt bakımı cart curt hepsi yalan sjsjsks

Evet verimli zaman geçirebiliyorum çünkü boş zamanım çok oluyor. en azından istediğim şeyleri yapıyorum. yine de sıkıldığım oluyor.
Tekrar Teşekkür ederim :) Günaydın
Hayır 🙄 kendi kendime kalınca boş şeylerle uğraşıyorum
Saçını başını yolucam senin
Cevap
3Cevap
Evet geçirebiliyorum. Kendi kendime birşeyler yapmayı da severim.
Kesinlikle en çok verim aldığım koşmak kitap okumak ve dil videoları izlemek
Çok verimliyim kendime..
Maşallah hocam
Boks yapıyorum bir de kitap okumayı alışkanlık haline getirdim başka yapabileceğim bir şey yok pek, uyurken de vlog izlerim
Ohooo çok jajskjak
Evet geçiririm genelde.
Hayır
Evvet
Hayır
Arada oLuyor tabikk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar