Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayatımda maalesef iyi ki var diyebileceğim bir insan yok şu an için yani gerçek hayatta yanımda kimse yok ya da beni anladığını düşündüğüm kimse yok.. bu zamanda zaten gerçek arkadaş gerçek dost bulmak o kadar zor ki... kimse kimsenin zor zamanında yanında olmuyor bile.. zor zamanda yanlarında değillerse kendilerine arkadaş demeleri boşuna.. çünkü gerçek bir dost her zaman yanında olur 🍀