Baktım bu standarlara göre bile kilon gayet normal. Kilolu değilsin canım☺️re-state://background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (77, 77, 77), justifyLeft
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Askim inan ozguveni guzelligi kiloya baglama. 70 kilo balik etli kisa boylu birisiyim asiri da guzel olduğumu soyleyemem ama auram bakimim giyimim herkesin dikkatini çekiyor erkeklerden cok fazla cikma teklifi aliyorum asla erkeklerle arkadas kalamıyorum sonrasinda hep aşık oluyorlar yani kilo dis görünüş onemli değil bakimini yap suslen güzel giyin ve kendine guven aura da cok önemli hem o kilo da ne yani dal gibisindir
Sanırım zayıf görünmek için kilonun boydan şu şekilde "1.60-50" 10 sayı az olması gerekiyor. Bu doğru olmamayabilir ama kendime baktığımda öyle hissediyorum. Eskiden 161-52 kiloydum ve zayıf hissediyordum. Şimdi 168-61 kiloyum kilolu hissediyorum.
Belki bikaç kilo vererek istediğin görüntüye ulaşabilirsin
Hayır gayet normalsin ben 150yim sosnsksn kilomda 42 falan gelişimimi tamamlicam hala aynıyım sıkma canını abla kilo alınırda verilirdq ama sen gayet idealsin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben öleyim ya valla herkes şişman hissediyor bir de 50 kilolar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Kore standartlarına göre zayıf mısın kilolu mu?
https://www. KızlarSoruyor. com/saglik/q21024316-kore-standartlarina-gore-zayif-misin-kilolu-mu
Baktım bu standarlara göre bile kilon gayet normal. Kilolu değilsin canım☺️re-state://background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (77, 77, 77), justifyLeft
Askim inan ozguveni guzelligi kiloya baglama. 70 kilo balik etli kisa boylu birisiyim asiri da guzel olduğumu soyleyemem ama auram bakimim giyimim herkesin dikkatini çekiyor erkeklerden cok fazla cikma teklifi aliyorum asla erkeklerle arkadas kalamıyorum sonrasinda hep aşık oluyorlar yani kilo dis görünüş onemli değil bakimini yap suslen güzel giyin ve kendine guven aura da cok önemli hem o kilo da ne yani dal gibisindir
Bizde göbek büyütüyoruz daha iyi oluyor böyle kızlar göbekli erkeklere hasta oluyor
Evet hafif kol kasi olan ve gobegi olan iri yari erkekleri beğeniyorum ben 👍🏻
Sipariş mi veriyorsun 😀
İstiyorum demis miyim akillim?
İstemiyormusun😀
Az yalan konuş insan istemediği birşeyi yazmaz
Kardesim sorunlu musun? O tipte erkeği beğeniyorum demisim su an böyle bir erkek istiyorum demis miyim? Hasbinallah
Kardeşim boş yapma beni tanımıyorsun benle akıllı konuş klavye delikanlılığı yapma bana yüz yüze benle hesaplaşıcak … yoksa sus
😀😀🤙🏻
Sanırım zayıf görünmek için kilonun boydan şu şekilde "1.60-50" 10 sayı az olması gerekiyor. Bu doğru olmamayabilir ama kendime baktığımda öyle hissediyorum. Eskiden 161-52 kiloydum ve zayıf hissediyordum. Şimdi 168-61 kiloyum kilolu hissediyorum.
Belki bikaç kilo vererek istediğin görüntüye ulaşabilirsin
Biraz daha zayiflarsan sağlığın tehlikeye girmez mi
Benim eski kilomdasin bende öyleydim çocuk doğdu şimdi hayvanlık besi gibiyim o günlerine şükür et
Hayır gayet normalsin ben 150yim sosnsksn kilomda 42 falan gelişimimi tamamlicam hala aynıyım sıkma canını abla kilo alınırda verilirdq ama sen gayet idealsin
Ben öleyim ya valla herkes şişman hissediyor bir de 50 kilolar
Öyle 40 kilo olmalisin
Sen kilolu değilsin boyun kısa 😅
Fazla kilo hangi bölge de
Hayir iyisin. Tam bana göresin
50 kilosun kanka ne kilolusu
4 jilo fazlalaigim var normal
Kilo vermeyi deneyin.
Tabikide kilolu değilsin ideal
Saçmalama 50 kilo ideal
Minyonsun
Kg lu değilsin
hayır değilsin
Ne alka devedede boy var her şey boy degil
Kilon normal
Böyle şeylere takılma
Normalsin ve kilolu değilsin
Hayır gayet normal
Yok ya sacmalama iyisin işte böyle
Ne kilosu okadarda kilolu değilsin
Yaş doğrumu
Foton yokmu
Değilsin kral
Alakasiiiii yok
Değilsin