yok mu hem iyi hem de eğlenceli olan ya 🙄

yok mu hem iyi hem de eğlenceli olan ya 🙄

Türk kızı için konuşacaksak evet. çünkü kızlar kötü erkekleri severler yani serseri olanları aldatan ayda kadına şiddet uygulayanları severler.. heyecan ya da eğlence arayacağız diye bu belalı tiplere aşık olurlar ki sonrası da malum zaten haberler de izliyoruz... iyi erkeklerin değeri bilinmez çünkü karakterli oldukları için sevdikleri kadınlara değer verdikleri için kadınların hoşuna gitmez.. tam tersi hiç umursamayacak yazmayacak kadınlar o zaman severler.. ama yine de bunların dışında bakarsak Eğlenceli bir insan olmak, kişinin iyi veya kötü olmasına bağlı değildir. Eğlenceli bir insan olmak, kişinin kişiliğine, ilgi alanlarına ve mizah anlayışına bağlıdır. İyi insanlar da eğlenceli, kötü insanlar da sıkıcı olabilir. İyi erkeklerin sıkıcı olduğu fikri, genellikle popüler kültürde yansıtılan bir önyargıdır. Bu önyargı, genellikle iyi erkeklerin sorumluluk sahibi, ciddi ve sıkıcı oldukları, kötü erkeklerin ise özgür ruhlu, maceracı ve eğlenceli oldukları fikrine dayanır. Ancak bu önyargı, gerçekçi değildir.
Kötü erkekler eğlenceli değildir. Acı vericidirler. Sana acı çektirirler. Asıl eğlenceli olanlar iyi erkeklerdir. Çünkü mutlu olmanı isterler falan filan işte asjlfdkk
Hem iyi hem de eğleceli yok mu elinizde ya jsjsjs
Bize yetecek kadar var asdlkfjjk
Siz kimsiniz😅
Birinci karakterim ve ikinci karakterim. Her ikizler burcu kendisinden ben diye değil, biz diye bahsetmeli asdjkfljlk
Ha siz ve zati haliniz hsjsjs
Yessss asdklfj
Yozlaşmış bir toplumun yozlamış bir çok kadınına göre evet kötü erkekler onlar için eğlencedir. PEk çok anlamda...
İyiler sadece iyi olmaya çalışır.
Yozlaşmış toplumu bırakalım.. iyi adamlar nerde jsjsjs
Güzel yorum
Hayır. İyilik her zaman doğruyu yapmak, ciddi kalmak değildir. Vicdanının sesini dinlemek, hiçbir canlıya zarar vermemektir. İyi insanlar da eğlenebilir, güldürebilir. Kötü erkekler de her zaman eğlenceli değildir. Zira onların eğlence anlayışı sürekli partner değiştirmek ve her ortamın ilgi odağı olmaktır.
Renkli bir hayatları var sanılsa da aslında monotondur hayatları. Her günleri aynı ve gelişime kapalıdır. Zira öğrenmek için herhangi bir çaba sarf etmezler. Küstah ve kaba oldukları için kibre de kapılırlar. Şahsen bu tarz insanlar bana samimi ve eğlenceli gelmiyor. Kafa dengi olmadığı sürece karşımıza dünyanın en eğlenceli, enerjik insanı dahi çıksa bizde bir tesiri olmaz.
Cevap
38Cevap
Erkeklerin hepsi sıkıcı, hayatı eğlenceli hale getirenler kesinlikle kadınlar.
Random atsanız da sıkıcınısınız 😃
sıkıcısınız*
@OrtaSehpa nope olamaz. Eğri otur doğru söyle kadınlar olmasa sizi gülümsetecek tek bir şey yok :D
@Sosyetic_SheqiiL Sana oturup hayat hikayemi anlatayım, başıma ne geldiyse kadınlar yüzünden geldi. Hayatımda 5 senedir kimse yok, mükemmel bir hayat yaşıyorum 😂
@OrtaSehpa aaa ne tesadüf kadınların da başı sizin cinsle dertte 🙄
@Sosyetic_SheqiiL Eşleşmede bi hata var bence. Herkes bi soldakine kaysa her şey harika olacak gibi 😕
Kesin öyledir 😅
@Sosyetic_SheqiiL Hiç uğraşamıcam sana anlatmakla 😒
Tam isabet 😅
Aklima cansel geldi ksjsjs
@inciitanesiii Canımız ciğerimiz yaaa 🙈😍 Severek takip ediyoruz sjsjsjsj
😅😅
İyi insanlar da eğlenceli olabiliyor. Genellemelerin hepsi doğru değildir
Eğlence anlayışı iyi/kötüye bakmaz.
İyi ve kötü mefhumu, yani bu iki sıfattan anlaşılan mânâ nedir onu anlamak ve sağlamlaştırmak gerek. Sonra her ikisini de kendi içlerinde elemek veya derecelendirmek gerek. Örneğin başkasının mutlak sevdiği ve iyisi olan inciitanesiii isimli arkadaş, Bir başkası içinde mutlak bir kötüdür.
Demek ki burada denilecek ki, başkasının değerlendirmesinde kötü olan inciitanesiii, bir başkasının nazarında ve bakışında iyidir ve sevgiye layıktır.
Mesela uzaktaki bir yıldıza çıplak gözle bakmak başkadır, teleskopla bakmak başkadır. Zira çıplak gözle bakan kişi ya diyecektir ki o bir mum ateşidir, veya bir ateş böceğidir...
bu biraz hatalı olmuş. iyi erkekler çok zeki olmaz çapkında olmadıkları için yatakta ve hayatta fazla eğelenemezsiniz. ha ama sizi aldatmazlar kuzu olurlar ama meee meee sadece bu kadar. bu yetrli geliyorsa ordan alın. yok eğleneceğim güleceğim doyacağımher türlü diyorsanız o türadamlar zeki ve çapkn olur ele avuca zorsığarlar ve biraz görmzeden gelmez olmazsanız kavga ederayrılırsınız...
Oooovvvvv farklı Bi tespit.. Valla bilemedim genel manada doğruluk oranı nedir. Var yani ama kapılmışlar bence 🤣
Kötülükleri bize olmasin beee😂belki kiyamaz
Merhameti bol insan nasip olsun
Amin Allahim amin
İyi erkekler sıkıcı mı 🙄 bunu kim diyormuş biz de eğlenceliyiz kötü erkekler sadece cinsellikten başka bir şey bilmezler veya aldatmaktan yalan söylemekten biz mi sıkıcıyız haha hayıır biz değil onlar sıkıcı
Kötünün neresi eğlenceli mk? Akılları fikirleri pislikte.
😅 kötü olduğunu anlayana kadar iyiler ksjsjs
Yok be bacım her türlü ofsayt bunlar kjkjhg
kadınlar için öyledir o yüzden yaşanacak çok güzel ilişkiler çöp oluyor
Erkeklerde de şey yok mu.. seven kadin varken.. ona aci çektirene gidiyor?
Var tabi iki taraf için de geçerli bu
Bu aslında kişiyle alakalı kötü erkek eğlenceli olamaz. Tam tersi iyi erkekler eğlencelidir. Kişilikte sıkıntı varsa kötü olan her şey güzel gözükür.
İyi erkekler sonradan kötü çıkıyor ve kötü erkekler de kendilerini eğlenceli sanarken aslında baya kendini beğenmişlik taslıyorlar. Sonuç erkeklere güvenirken yüz bin defa düşünün.
Duymak istemediklerinizi sizi etkilemek için söyleyenlere aldanıp , gerçekleri söylemeyi tercih edenler size itici geliyor.
Bence en doğru cevap.
Kendimi övmeyi sevmem de iyi diye tabir edilen bir erkek olarak yüzü güleç, çoğunlukla durgun, ama ortama alıştıkça eğlenceli biri olurum.
Övmedin kendini😅
😅 Ama gerçekten kendime iyi insanım demek çok bana çok bencil hissettiriyor. Bunu derken bile övünmüş gibi olmanın verdiği ağırlığı ile kendimden utanıyorum 😂
Hayir, iyi isen söyle . Bununla övün.. baskasi yaptığı pisliklerle övünüp gevşek gevşek gülerken... senin sesin kısık çıkmasın 🌸
Çok teşekkür ederim 😀
He gülersin böyle 😅
Kötü erkek ve iyi erkek tabirine çok kılım. Çok alakasız şeyler bunlar. Eğlenceli erkek iyi veya kötü olabilir. Bilemeyiz.
İyi kötü ayrı. Sıkıcı eğlenceli ayrı kavramlar. İyi ve kötü insanlarda eğlenceli olur ama kötü insan eğlendirirken kalbini acıtır.
Kotu erkekler cilgindir, gecici hazlar yasatir. Iyi erkekler garanticidir, yasadigin hazzi az az ama zamana yayarak yasatir
Kadın suratsız sıkıntılı olunca erkek te napsın mecbur sıkıcı oluyor
Hâlbuki biraz güler yüz tatlı dil olay bitmiştir
Sen erkekleri sütlaçla karıştırdın heralde, yok kötüsü şöyle iyisi şöyle yapmayın bunu
Katılmıyorum.
Rutine dönmüş her şey sıkıcı gelir insana bir süre sonra.
hem iyi hem eğlenceli biriyim takii biri sınırlarıma ya da ters ölçeğime dokunana kadar.
Zevklerin uymuyor isa herkes sıkıcı olabilir :)
Genelleme öyle. Allah iki hikmeti bir yerde toplamıyor demek 😄
Bizde hem eğlenceli hemde sadakatli kadın arıyoruz ama yok işte
Genellikle öyle, çok şanslıysak ikisini birden bulma şansımız da yok değil
Yalakalik yapan eglenceli en cok tercih edilen iyi erkek yanlizdir genelde
Genelde öyledir kötüler zaaflarından etkilemeyi iyi biliyor
Kötü erkekleri seçip şiddet veya tecavüzden şikayetçi olmayın yeter. Sorumluluk alın dilediğinizi seçin. Ama kötü erkekleri seçip sonra suçu topluma ya da erkeklere atmayın. Herkes seçimlerinin sonucunu yaşasın.
mutlu etmeyi bilen erkek, iyi erkektir.. hem eglenirsin, sevilirsin, hemde seversin..
Bu istediğin öyle basit ve kolay ulaşılabilir bir şey değil. Bulamayan normal. Sen kendini Mihrimah Sultan sanmaya devam et.
Ben mi 🙄soru üzerinden insanlar bana neden iğneleyici konuşuyor 😒
Yok iğneleyici konuşmuyorum gerçekten. Gözlemlediğim kadarıyla günümüzdeki kızlar genel olarak burunları çok havada. Ben şahsen samimi olduklarım hariç kızlara hiç yüz vermiyorum kendilerini bir şey sanmasınlar diye.
"Kendini" diye başlayınca ben bana söylediniz sandim tamam haklisiniz
Mesela ben İstanbul da yaşıyorum. Buranın kızları öyle tuhaflar ki.. Yüz vermeye gelmiyorlar.
Mesafe iyidir haklısın
Aynen. Millet ipini koparmış hahoo diyor
Jjsjsjs
Üstüne de çay kahve efendim ister misiniz ya 😂
Kahve olsa fena olmaz
Olgunlaşmamış kızlar böyle düşünüyordur. Onun dışında eğlence anlayışının erkeğin iyi veya kötü olduğuyla ilgisi yoktur.
Hayır iyi erkekler daha cana yakın napicam kötüyle bugün kimi dokuz parçaya bölüyoruz onu mu konuşacak
evet hanımefendi hizmenitizdeyim 😀
Efendim iyi misiniz jsjsjs
😅Üzüldüm jdjsjs takılma görsele
Evet çok iyi düşünüyosun hatalarımız bile mutlu ediyo
Kötü rol model değilim ama gayet eğlenceliyim
Bazıları kendini gizliyor olabilir 😃😃
türünün son örneği benim :P safas
Eğlence anlayışına bağlı.
kötü olduğu için eğlenceli gelir
İyi kötü cirkin oynamaya ne dersin? 😁
Değişir o, buna katılmıyorum pek
Şimdiki kızlar iyi erkekleri haketmiyor.
Oyle oluyorr genelede
Yooo ben hem iyi hem eğlenceliyim 😀
benim eğlencem psikolojime bağlı ya
TC kızlarına göre öyle
Bir şeyi eğlenceli bulmak göreceli
Yoo öyle değil.
Hepsi sapik
Kötü erkekler tavlayana kadar eğlenceli sonra kötü
Öyle
Yo alakası bile yok
Tam olarak öyle neden bende bilmiyorum
Kötü kızları da unutmayalım.
hayır tabiki
ne alaka ya
Aynen öyle
Evet aynen öyle.
Yanlış düşünce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?