Sadece kadınlara iyi ve merhametli davranan hemcinslerini ise rakip ve düşman olarak görüp onları küçük düşürmeye çalışan bir erkek (erkek denirse eğer) hakkında ne düşünüyorsunuz? Ya da erkeklerin bulunduğu ortamda kadınları aşağılayan, hemcinsleriyle dalga geçen, onları kötüleyen ve erkeklere yaranmaya çalışan 0Rospolar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Benim ne düşündüğüm açık bence. Bu tipler ölse, öldürülse bile keyif alırım yemin ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
gentelman ya da gentelwoman olduklarını düşünüyorum
Hümanist bir insanım bu demek değildir ki kadınları daha çok sevmeyeceğim gel gelelim tüm kadınları da değil kör zekalı egoist narsist kadınlardan hiç hoşlanmam
Kadınlara iyi davranıyorum ama erkeklerin çoğu şerefsiz kavga dövüş ettiğim hemcinsim çok oldu zaten genel olarak insanlar karşı cinslerle daha iyi anlaşır hemcinsine göre
İnsan karşı cinsle daha iyi anlaşır diye bir şey yok. Bir çoğu erkek kendi hemcinsleriyle çok iyi anlaşıyor. Kadınlar için de geçerli bu. En basit örnek olarak bu sitede bile karşı cinsle anlaşamama temalı sorular çok fazla. Genel olarak bir insana destek olan genelde hemcinsi oluyor. Tabi her zaman öyle olmuyor ama genelde öyledir. Bence sende bir problem var. Soruda dediğim insan tipi olduğun için kadınları kayırıp erkeklere sataşıyor onları hor görüyorsundur onların da eli armut toplamadığı için aynı şeyi sana yapıyorlardır. Sonra da hemcinslerimle anlaşamıyorum oluyor
Yoo tartışma konusu kadınlar değil ya ağzım bozuk biraz
Kadınlara da mı ağzın bozuk?
Bazen
Karakter meselesi
Erkeklerle aram iyidir
Ben tam tersi karşı cinse kötüyüm
Dürüst olmak gerekirse bir kadın olarak söylüyorum bunu emin ol daha sempatik ve samimi geliyorsun. Gerçekten bu tipler yerine karşı cinsten hoşlanmayan tipleri daha çok seviyorum ( o karşı cins ben olmama rağmen).
Zaten rasyonel erkek kadını sadece cinsel amaç olarak görür. Çok fazla takmaz
Srfsizdri ayni sey kadin icinde gecerli
Bad :(