Sadece Karşı Cinse İyi Davranan İnsanlar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Sadece kadınlara iyi ve merhametli davranan hemcinslerini ise rakip ve düşman olarak görüp onları küçük düşürmeye çalışan bir erkek (erkek denirse eğer) hakkında ne düşünüyorsunuz? Ya da erkeklerin bulunduğu ortamda kadınları aşağılayan, hemcinsleriyle dalga geçen, onları kötüleyen ve erkeklere yaranmaya çalışan 0Rospolar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Benim ne düşündüğüm açık bence. Bu tipler ölse, öldürülse bile keyif alırım yemin ederim.

Sadece Karşı Cinse İyi Davranan İnsanlar Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla