Hangi kişilik özelliklerine sahip insanlarla daha iyi iletişim kurduğunuzu düşünüyorsunuz?

Hangi kişilik özelliklerine sahip insanlarla daha iyi iletişim kurduğunuzu düşünüyorsunuz?

Görüşlerime saygılı olun fikrimi katılması bile mantıklı bir şekilde beni dinleyen yani her söylediğimi bir muhalife olmayan insanlarda daha iyi anlaşıyorum
Beni anlayan kafa dengi olan yaptığım şakayı yanlış anlamayıp ego kasmayan.. dinlemesini empati yapmasını bilen dürüst güvenilir ve eğlenceli insanlar ile iyi anlaşırım. bir de samimi olmalı. yani bazıları soğuk konuşuyor mesela. hiç konuşma daha iyi..
Enerjik, neşeli, cana yakın, espirili, merhametli, müzik seven dinleyen..
Aaa bu ben🙄
☺️☺️
Teşekkür ederim 💚🌸
Rica ederim🌸
Kibar, hoşgörülü, temiz kalpli
Aynı ben gibi olanlarla jxjsjdm
Ben burdayım gör beni
Seni görmezse kahrolası gözlerim
Hemen o anda kör olsun dilerim
Tövbe tövbe konuşma şöyle şeyler tamam gördün nsjsjs
Nasıl kekoyum ama 😄
Hakkını veriyorsun 😃
Eeeee yapıyoruz bu sporu 😂💖
Eig için teşekkür ederim yavruşum 💖
Cevap
24Cevap
Kafa dengi, ağırlığı olan, nerede nasıl davranması gerektiğini bilen, herkesle samimi olmayan. Tavrı ve tarzı bana hitap eden kişiler ile kesinlikle..
Yapmacık olmayan, yalan söylemeyen, dürüst ve açık sözlü insanları seviyorum, bir de arabesk seviyorsam tamamdır : ))
😂sipariş hazır
Her insanla bir şekilde anlaşabiliyorum. Ama en iyi hiç egosu olmayan ve kolay kolay sinirlenmeyen insanlarla iyi anlaşırım
Surekli yakınan, memnuniyetsiz insanlar uzak dursun bi zahmet
Ne kadar uzaklıkta duralım askdjlf
Sen öyle misin sjjsjs
Bir ikizlerin ne zaman ne olacağını bilemezsin aslkjdf
Komik eğlenceli saygılı merhametli kisilerle
😂bu ben ben ben ben jsjsjs🌸🥳
Şiirden anlayan sanattan anlayan ruhu olan insanlarla.
Ya Amin
Neye amin kuzum anlamadim. 😅
Öyle insanlarla kesişsin yolumuz
Amin amin çok amin
Nazik, uyumlu, doğal, merhametli, empat, hoşgörülü ve eğlenceli insanlarla çok iyi anlaşıyorum.
Ben de bende.. goğnüm hep seni arıyor neredesin seennn🎶
Hiç bir tiple anlaşamıyorum saçma ve çok boş yapıyorlar diyor ki birisi harbi adanalıya benziyorsun haa diyip yerme eylemi yapıyor yaa ya soğudum için bu birey zina erkeklerden.
birey olacak
V€ledî
Kafa yapıma uygun kendini bilen bir yanı çocuk kalmış bir yanı olgunlaşıp kocaman oturaklı bir birey olmuş kişilerle gülmeyi de ağlamayı da eğlenmeyi de bilen kişilerle iyi anlaşıyorum
Sakin.
Ne dediğini kulağı duyan.
Kendinden gerçekten emin.
Şunu yaptıysa bir bildigi vardır dediğim insanlar.
Sohbetleri de güzel oluyor.
Hiç kalkıp eve gidesim olmuyor.
Dik başlı olmayan, uysal, kendini yetiştirmiş çok konuşmayan ama konuştuğunda kendini dinletecek kişiler kalbin hissediyor zaten bu kişi ile anlaşırım diye (:
Empatik, eğlenceli, pozitif insanlarla daha rahat anlaşıyorum.
Benzer düşüncede ve yapıda olduğum kişilerle.
Herkesten uzak kimseyle çok konuşmayan sessiz sakin insanlarla aşşırı iyi anlaşıyorum
Belli seviyede şakacı, iyi anılarımız olan kötü gün dostu olan insanlarla çok iyi anlaşırız.
Karakteri bana yakın olan insanlar sanırım. Uyum içinde olmayı seviyorum.
Duygusal, takıntılı insanlarla anlaşıyorum ama işin garibi relaks umursamaz arkadaşlarım da var
İnsancıl kendini büyük görmeyen güler yüz ve iyi kalpli 🥰
İnsan ayrımı yapmayan insanlarla iyi anlaşırım
Saygılı olmalı, içten olmalı birde merhametli biriyse daha ne olsun.
İnsanlarla anlaşamıyorum, kırılmasınlar diye gülümsüyorum
Ben uysal olduğum için her türlü insanla anlasabilirim
Yerinde konuşan
Bana fark etmez diyen insanlarla :D
Çok sinir bozucu be😂
Nereye gidelim?
- Bana farketmez ya
Ne yiyelim?
- sen bilirsin ya
Sjhhh😂sinir yükleniyor
Neyse fikirlerime bir sey demeyecekseniz.. ben ne dersem o olur.. ben sizin efendinizim jejsjjd eğlenceli he..
😂😂
Deli olması şart 😀
Hayat zaten sıkıcı deli olmak iyidir
Dengesiz , paikopat insanlarla
🙄sende mi öylesin jsjs
Bilmem 🤷🏽 seviyorum ama öyle adamları.
Durağan adamlar çok sıkıcı
Psikopat insanlar tehlikeli ben sesimlu Psikopat görmedim jjsjs
Sesimlu ne ola ki 🤔
Nerde bir tık deli orada ben.
Deli olsun ya😃
İnsanların inançlarına, tercihlerine, yönelimlerine ve özgürlüklerine bağlı, saygılı kişiler ile anlaşabiliyorum.
Ben, beni ve anlattığım şeyleri dikkatle dinleyen ve anlayan. En mühmmide samimiyetle saygı gösteren, ve benimle anlaşabilmek için takiyye yapmayan. Şefkatli ve dikkatli insanlarla gayet iyi anlaşabiliyorum.
maskülen ve dominant karaktere sahip olanlar ile.
Feminist ya da LGBT bireyi olmaması bir artıdır benim için
Merhametli empati yapabilen neşeli kimin yanında nasil davranmasını bilen yani benim gibi biri ile
Kültürlü, saygılı insanlara tepeden bakmayan insanlar ile iyi anlaşırım.
Birazcık ruh hastası olanlarla
Gülen insandan zarar gelmez 😅
sıcakkanlı, hayvanları seven insanlarla..
Yokluk görmüş empati yapabilen olgun insanlar
Kalbi güzel insanlarla
Cana yakın, içten insanlarla
İnce düşünceli insanları ayrı severim…
Eğlenceli enerjik
Beni anlayan insanlarla daha iyi anlaşıyorum
Sapik insanlarlar
Saygılı
Espritüel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?