Kendimi kötü hissedince beyaz bir paltom var ona sarılıp köşede ağlıyorum, normal mi bu davranışım?

Evet böyle yapıyorum. Kendimi pislik ve üzgün hissedince o beyaz paltoyu giyorum. Sanki bütün kötülüklerden arınmış hissediyorum. Sarılıyorum ona sımsıkı, köşede ağlıyorum?
Kendimi kötü hissedince beyaz bir paltom var ona sarılıp köşede ağlıyorum, normal mi bu davranışım?
Cevapla