
Gönlü güzel insan girdiği her yeri güzelleştirme imkanına sahip. Yüreğinin güzelliğini bulunduğu her ortama yansıtır. Bu yüzden önce siz kendinize güzel bir iz bırakın ki dünyanızda güzelleşsin🌹❤️

Gönlü güzel insan girdiği her yeri güzelleştirme imkanına sahip. Yüreğinin güzelliğini bulunduğu her ortama yansıtır. Bu yüzden önce siz kendinize güzel bir iz bırakın ki dünyanızda güzelleşsin🌹❤️
Kendini sev kendine güven. ne olursa olsun çizgini bozma. kötü insanları umursama. iyilik yap ve her zaman için hayatta amacın olsun.. bu sözleri tekrarlıyorum kendime karşı :)
Ve her zaman mutlu ol. Elif gibi dik bir şekilde dur 😊
Teşekkür ederim abla. sen de her zaman mutlu ol gülümsemen eksik olmasın hiç. 😊🌹
Rica ederim bilmukabele kardeşim 😊🌹
”Adalet ardında daha büyük bir sebep yoksa sadece katliamdir”
”tüm savaşları iyiler kazanır cunku kazanmanın verdiği güçle insanlar kendilerini iyi ilan eder”
”zamanı gelene kadar ölümsüz gibi sabret, zamanı gelince ölecekmişcesine saldır”
bu içi hayatımda baya etkin rol oynayan sözler 😁
Gracias mi Amigo 😊
Zaman zaman kendimi hatırlattığım özel bir cümle yok ama zaman zaman kendime şunu söylüyorum değerli olan sensin ve sana kendini kötü hissettiren her şeyden Uzak dur.
Bir şey fark ettim az önce görüşümü beğendiniz geri çektiniz neden acaba
Beğenmeme de doğal bir durum ama sürekli gidip gelen laçkalaşmış şeyleri sevmiyorum
Yok doğal bir durum sadece şeyi merak ettim ama yanlış bir yorum yaptım öyle kırıcı bir şey mi söyledim diye onu merak ettim hesabımı yeni açtım doğrudur istediğin gibi bir kullanıcı adı bulamamıştım ondan kaynaklı ama artık bu hesabı kullanacağım bir aksilik olmazsa
Cevap
6Cevap
Hayat felsefem şu hayat kısa bu gençlik bir daha gelmiyor kaliteli yaşam için sabret güzel günler gelecek
Amenna, o zaman mükafatı daha da güzel oluyor 😊nice insanlar vardır zorluklara göğüs gerdiği için sonucunda güzel şeylerle ödüllendirilen
Kendimi motive ediyorum işte bir şekilde bu hayatta acı tatlı
Motiveler insanı güçlü kılarmış. Sende güçlü kal
Öyle kalıyorum zaten her şekilde
Sessizim kendime karşı da. Kendime bir şey desem olumsuz diyecem. En iyisi susmak diyorum o yüzden.
Neyin var 😊
30'a yaklaştık hâlâ bir baltaya sap olamadık. Olduğum yerde sayıyorum. 😊
Öyle düşünme başarıların bile yeter da 😊En basitinden
Teşekkür ederim 😊
Her zaman, rica ederim 😊
Her neyi yaşarsam yaşayayım herkese hep mutluymuş gibi görün, insanlara içini çok dökme ki seni seni acılarından vurmasınlar…
Lakin bazen acıları paylaşmak lazım ki daha güçlü ol misali 😊
Evet ama acılar herkesle paylaşılmaz, sırdaş ile paylaşılır
Sık sık tekrarladığım cümle
Hayatı ciddiye alma gokhan
Bazen de ciddiye alman lazım Gökhan arkadaşım 😊
Gerek yok hocam ya 🤔
Benden daha degerli bi sey yok
Ne güzel kendi değerinin farkında olabilmen 😊
Başkasından önce kendine değer ver.
Güçlü olmalısın “
İyi ol
Teşekkür ederim 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?