Siz ne yaparken ya da ne yolunda gittiğinde sevinçli oluyorsunuz?

Siz ne yaparken ya da ne yolunda gittiğinde sevinçli oluyorsunuz?

şu an sevinç yaşamıyorum hiç. zaten yaşamak gibi düşüncem de yok sadece anı yaşıyorum anda kalıyorum. çünkü neyi yapmak istesem ya da neyi başarmak istesem bazen şanssızlık tutuyor. ve gerçekten de mutlu olduğum bir anı hatırlamıyorum bazen işte arkadaşımla esprili konuşunca iyi hissederdim kendim. ya da spor yaparken ve film izlerken. ya da sigara içerken yaşadığımı çok az da olsa hissediyorum..
Duygu ve düşüncelerim beni etkiler resim yapmaya sevk eder küçük tatlı çizimler beni oldukça mutlu eder heh birde sevimli kedicikler yapım aşamasındaki süreç ise ruh halimi. Ansızın hiç beklemediğim anda gelen sevinçler örnek vereyim..

Senin için aldım dedi. Benim için aldığı ilk şey😻 8 yaşında ve minicik kalbine sevincimi sığdırmış. O kadar kıymetliydi ki. Kardeşim canım. Bunu pamuktan yapmışlar, pamuğu da yakmışlar abla dedi. Minik bir benzetmeyle noktaladı sürprizini iki gözüm:) Öyle Çokça mutluluk en güzel tokam 😀
Sevinç ve diğer duygular daima harmanlanarak yaşanıyor bende.. Tek düze geçmez hayat ama genele bakarsak zaten neşeli ve yaşam enerjisi yüksek bir insanım :D
Kendimle baş başa kaldigim zaman ve ailem ile vakit geçirirken falan
Cevap
5Cevap
Uyurken ve yemek yerken
belirli bir dönem yok olaylara göre zamanla yaşıyoruz
İş ve ozel yaşamımda sevgi saygı gurur sevinci yaşıyorum şükür
Iddaa kuponu tuttuğu zamanaki sevinci hiçbirlerim değişmem
25-30 yaş arası evlilik siz Nisan evreleri
Alansız 😑
Galatasaray maçlarında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?