Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Hayır normal değil. toksiklik
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Tabiki normal , daddy issue konusu bu
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Merhaba cok kiskanc ce kati kuralci erkekleri seviyorum beni cok kiskansin her kararima karissin falan sizce normlamii?
Erkekler Ne Diyor
Hayır normal değil. toksiklik
Tabiki normal , daddy issue konusu bu