Özgüveninizi sağlıklı bir temel üzerine inşa ettiğinize inanıyor musunuz?

Kendinize ne kadar objektif yaklaşabiliyorsunuz? Özgüvenim yüksek ya da özgüvenim düşük derken kendinize adil davrandığınızı söyleyebilir misiniz? Özgüvenim yüksek ya da özgüvenim düşük derken bunu tamamen kendinizde gördüklerinizle mi ifade ediyorsunuz yoksa çevrenizden size yansıtılanlarla mı? Bence meselenin en azından en bilinmesi gereken kısımlarına değindiğimiz videomuzu da bıraktım.

Ben özgüveni belirli konularda yüksek, belirli konularda düşük ama aynı zamanda özgüven konusunda kırılgan biriyim. Kendime güvenimi sağlıklı seviyede tutuyor olsam da çevremle ilişkilerimde zaman zaman özgüvenimi düşüren şeyler yaşayabiliyorum.
Sizlerin de kendinizle ilgili güven seviyenizi merak ediyorum.
Yanıtlar ve etkileşimler için teşekkür ederim.

Özgüveninizi sağlıklı bir temel üzerine inşa ettiğinize inanıyor musunuz?
Cevapla