♾️ Açık alanlarda ya da parklarda en çok neler yapıyorsunuz, Yaptığınız aktiviteler karakter & kişiliğinizi yansıtıyor mu ve bunları yapmak size iyi geliyor mu?

♾️ Açık alanlarda ya da parklarda en çok neler yapıyorsunuz, Yaptığınız aktiviteler karakter & kişiliğinizi yansıtıyor mu ve bunları yapmak size iyi geliyor mu?

Yoğunlukta yarım bıraktığım kitapları okurum, yanımda kimse olmasa bile yürümeyi seviyorum Samsun'da doğu park tam bana göre bi yerdi, doğal alan ve sahil kenarındaydı, kimisi sandalyesini atmış kahve içiyor kimisi ailecek piknik yapıyordu kimisi de elinde suyuyla spor yürüyüş,, bunları izlemek bile beni huzura koşturuyor
Arabayı manzaralı bir yere çekip kaputuna oturacaksın şarkıyı son ses açacaksın, elinde içeceğin. :D keko aktivite is loading djjd
Sen yapınca keko olmaz abla. biz yaparsak olur sjsjd :D
@Barış_LonelyForever yok be, nerdeyse bedava aktivite 🤪
@YasinTR aynen
Doğada en çok yürüyüşü seviyorum. Uzanıp gökyüzünü seyretmek en sevdiğim..
Rica ederim 😊🦋
Cevap
16Cevap
Yere uzanıp gökyüzünü izlemek ağaca hamak bağlayıp uyumak
Mangal yakmak semaverde çay demlemeyi severim gadası
En güzel aktivite serin serin dertsiz tasasız uyumaktır aksini iddia eden robottur 😂
:D
Piknik severim. ama etrafima bu konuda yalan söylerim sevmiyorum derim
.. aslında yalnız sakin bir pikniği sevdiğim için
Voleybol oynarim.. Maltepe sahilinde az oynamadım bide badminton var oda iyi sarıyor.. yürüyüş zaten yeri ayri..
Kamp yapmak en son boluya gitmiştik taşın üzerinde et kizartmistik ah ya özledim şimdi bu sene tatil de yapamadim
Böyle ortamda mangal da olur. Yapılsın ve hüpleteyim diye beklerim 😂
Kitap okumak, müzik dinlemek, kesif yapmak da eğlenceli oluyor kirpi görmüştüm ilk kez geçen gün 😅
Pikniğe gidince hamak üzerinde rahatlatan müzikler dinlemek aşırı iyi geliyor
Piknik yapmak, mangal yapmak, yüzmek, futbol oynamak, tekneye binmek vs. 😊😊
Kitap okumak keyifli oluyor yesillik sakin yerlerde
Öylece oturmayı severim çevreyi izlemeyi, bir de yürümeyi
Müzik dinleyip yürümek
Çimlerde uzanıp uyumak
Güzel bir mangal keyfi cok iyi & yürüyüş yapmak.
Hamakta salınmayı seviyorum
Kamp yaparım gece olacak ama
Ormanda meditasyon yapmak
Yürüyüş yapmayı ve bisiklet sürmeyi seviyorum
Yürümeyi ve müzik dinlemeyi
Yürüyüş yapmak ve kitap okumak
Sadece yürüyüş yapmaya çalışıyorum
Yürümek
Yere uzanmak
Mangal yapmayı bir de meditasyon 😄🤷♂️
Doğada en çok yürüyüş yapmayı seviyorum 🍀
Doğa yürüyüşü en sevdiğim.
Yürüyüş
Uzanıp dinlenmeyi seviyorum
Genelde yürüyüş yapmayı severim
Yürüyüş genellikle
Hamak kurmak sallanmak en güzeli, yürüyüş bir de
Açık alanda uyumak kadar keyifli bir şey yoktur
Yürüyüş
Toprağa basmak
Çimenlere uzanıp bulutları seyretmeyi..
sadece arada yürüyüş
Koşu
kamp başı çeker
Yürümek🤔
Yürüyüş ve piknik yapmayı seviyorum
Yürüyüş yapmak
Outdoor buldukça 😁🙈🙈
Yuruyus. yapmak
Fotpgraf çekmek
Mangal byby
Eger ayılar * kakmasa manzarayı izlemeyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?