Arkadaşlarınız kendi dünyasındayken ihtiyacınız olduğunda arar mısınız ya da mesaj atar mısınız?

Ben kimseyi arayıp dert anlatmıyorum, kendi kendime yaşıyorum. Soran olursa söylerim olmazsa amaaan der geçerim.
Arkadaşlarınız kendi dünyasındayken ihtiyacınız olduğunda arar mısınız ya da mesaj atar mısınız?
Cevapla