+1 yılSevgilim beni terk ettiği gün çok ağlamıştım
Bir yıl boyunca adını sayıklamıştım
Ta ki yenisini buluncaya kadar ne yazık ki yenisini kaybettik
Gelde ağlama
Kendimi tuttum bu sefer ağlamadım
İlahi emir. Giden gitmişti zaten gelecek olan geleceğe baksın şimdi20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bu soru bana bir bira daha açtırır.
Lösemi teşhisi aldıktan sonra eşine destek olmak için çırpınan bir danışanımın hikayesini bu akşam bir toplantıda dile getirdim. Eşinin son saatlerinde yanında olmasına izin verdiklerinde karısının elini tutan o güzel adamın "Tam 14 saniye sürdü ölmesi. Elimi hiç bırakmadı." sözlerini aşamadım hiç. Sağ yanaktan bir damla yaş düştüğünde toplantıdaki arkadaşların da gözlerinin dolmasından çok etkilenip bir miktar ağladım. "Son nefesini verene kadar alimi bırakmadı. Bana bu hayatta değerimi gösterecek başka hiçbir şey yaşamadım." diyen canım danışanıma bin selam olsun.00 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılGeçmişi düşündüm öyle gözlerim doldu o kadar, şunun tipi kes😆aklıma bu geldi
https://www.youtube.com/embed/B4vpReQ8Sis10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.
u +1 yılBu sabah ağladım, gerçi hep ağlıyorum 11 aydır böyle...
210 Yorumla- +1 yıl
Niye noldu
- +1 yıl
Kardeşimi kaybettim
- +1 yıl
Aaa basın sağolsun çok üzüldüm
- +1 yıl
Allah razı olsun.
- +1 yıl
Cümlemizden inşallah ama ağlamak yeirne dua etmek her zaman iyidir 😌
- +1 yıl
Dua ediyorum ama elimde değil.
- +1 yıl
Yerinde olmak istemezdim
- +1 yıl
@Hazal4466 Allah razı olsun
- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılSaçıma Perma yaptırmak istiyordum havalar sıcak diye dışarı çıkasım gelmiyordu bundan dolayı yaptıramamıştım ve sinirden ağlamıştım pspxföğasğöd
15 Yorumla- +1 yıl
Derdini bana sat.🙄😂😂
- +1 yıl
Hahaha
- +1 yıl
Perma ne ya 😂
- +1 yıl
Birkaç ay kalıcı Kıvırcık saç modeli.
- +1 yıl
Çok mu önemli bu 🙄😂
Dün zorla dışarı götürülmeye çalışıldım zorla olunca sinirlerim bozuldu ağladım zorlanmayı sevmiyorum😂
137 Yorumla- +1 yıl
Zorlamayın bu kızı rahat bırakın 😂
- +1 yıl
Seni zorlamiyorum bak yorum yap diye sinirlenme sonra 🙄😂
- +1 yıl
Sinirliyken tehlikeli misin 🙄😂😂
- +1 yıl
Hemen bomba imha ekibi çağırıyım😂
- +1 yıl
Yakıp yıkma ortalığı bak 🙄😂
- +1 yıl
Ben bilmem biraz manyaga benziyorsun 🙄😂😂
- +1 yıl
Külah veriyim mi 🙄😂😂
- +1 yıl
Tamam inandım peki 🙄😂 çok sakinsin tamam 🙄😂
- +1 yıl
İnanıyorum yahu niye yalan söyleyesin şaka yapıyorum sadece 😊
- +1 yıl
Şaka tabiki ya seni taniyormusum gibi konusmasana aaa 😂😂
- +1 yıl
Sağol ya ne kadar anlayışlisin 😂😂
- +1 yıl
Belli belli öylesin sıfır sinir 🙄😂😂
- +1 yıl
Günaydınn 😌 nickin anlamı ne
- +1 yıl
Değişik olmuş sen beğendikten sonra bize laf düşmez
- +1 yıl
İsmini çözmeye çalışıyorum 😂
- +1 yıl
Pakize 🙄😂😂
- +1 yıl
Belkideee Şaziye sındır🤔😂
- +1 yıl
Ozamannn Merve 🙄😂
- +1 yıl
Püh ya görüyor musun bak 😂😂
+1 yılHer şeye ağliyorum. Bu günde ağladım daha rahatlatıyor
15 Yorumla- +1 yıl
Ağlamaktan yorulmuyor musun 😂
- +1 yıl
Ağlayacak o kadar şry varki
- +1 yıl
Ağlamak yerine Gülmek için sebepler arasan
- +1 yıl
Hem gülüp hem ağlıyorum :)
- +1 yıl
Aman ikisini bı arada götür kırılmasınlar 😂
+1 yılbir ölüm haberine ağladım. ani ölümler şok ediyor beni.
11 Yorumla- +1 yıl
Hangi ölüm ani değil ki 😊
Bugün tevafuken okuduğum bir cümleye ağladım
13 Yorumla- +1 yıl
Neymiş merak ettim
- +1 yıl
Söylemeni istiyorum ama merak ettim neymiş 😊
- Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılGeçen sene sevgilimin yanından ayrılırken ağlamıştım
13 Yorumla- +1 yıl
İyi fazla olmamış 🙄
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
İyi iyi güzel 😂
Hıçkıra hıçkıra ağladığım tek bir şey oldu... Maalesef herkes ben gibi değil
11 Yorumla- +1 yıl
Anladım ki hiç kimse hiç kimse sen değil
Hiç kimse senin kadar candan öte can değil 🙄😂
- Kişilik & Karakter konusunda 937 cevap paylaştı.
+1 yılHmm çok olmuş hatırlayamadım. Ne ara duyarsızlaştım bu kadar ilginç
19 Yorumla- +1 yıl
Agla şimdi 🤔😂😂
- +1 yıl
Göz pınarlarım kurumuş ağlayamam😂
- +1 yıl
İki tükürükle altlarına 🤔😂
- +1 yıl
Ağlamıycam zorlama kdjd
- +1 yıl
Bı kere ağla be 🙄😂😂
- +1 yıl
Ağlarsam söylerim ama ağlamıcam jsjdjf
- +1 yıl
youtube.com/watch?v=eHkbMHLqTp8&feature=share9
Ozaman bu şarkı benden sana armağan olsun 😌😂 - +1 yıl
Yaralı değilim ama thanxx 😂😂
- +1 yıl
Rica ederim ne demek 😂 bı aglasaydin be 🙄😂
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yılDün ağladım hüngür hüngür ıssız adam filminin sonuna gözlerim şişti 🤦🏻
13 Yorumla- +1 yıl
Ağlamak için sebep 😂
- +1 yıl
Duygusalım napim
- +1 yıl
Duygusuz olmaktan iyidir 😌
Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. 1 ay oluyor babama sinirlenip ağlamıştım resimdeki çocuğun ağlayışı bile çok tatlı
13 Yorumla- +1 yıl
Ondan sonra bir daha ağlamadin mi
- +1 yıl
İyimis senin,😂 çocuk tatlı evet
Dun bana beni sevmedigini soyledi o zaman agladim
11 Yorumla- +1 yıl
Sende seni seven birini bul seni sevmeyen biri için ne üzülüyorsun
3 gün önce olması lazım, duygusal video izliyordum, onu bahane edip ağladım bir konuya jfıdj
11 Yorumla- +1 yıl
Ağlamak için bahane bulmuşsun 😂😂
Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Birkaç hafta oluyor, sinirden ağlamıştım hırsımı alamayınca böyle oluyor
20 YorumlaBabam mr a girince bişey olacak diye ağladım. 40 yaşında adamım ama engel olamıyorsun bazen.
10 Yorumla
+1 yılsütten kesildikten sonra biraktık o ağlama izlerini
10 Yorumla
+1 yılouy nenem bunun ağlarken ki tatlılığı halis mi 🥺
03 Yorumla- +1 yıl
Videosu daha tatlı hiç görmedin mi 😂
- +1 yıl
hayır 🙄
- +1 yıl
Vah vahh 😂
+1 yılBugün, izlediğim filme.
25 Yorumla- +1 yıl
O kadar mı duygusal 😂
- +1 yıl
Komedi filmiydi ben çok duygusalım
- +1 yıl
Komedi filmine mi ağladın 😳
- +1 yıl
Neden olmasın, komedi filmleri duygusal değil diye bir dayatma var toplumda.
- +1 yıl
Anlıyorum seni ağlamaya devam et 🙄
+1 yılBugün, askerde olan abimle konuştum.
11 Yorumla- +1 yıl
Ozlemden ağladın yani 😂
Sudan sebep herşeye ağlıyorum işte
15 Yorumla- +1 yıl
Ağlamak için mi ağlıyorsun 😂
- +1 yıl
Bana da öyle geldi bir şey olsa da ağlasam der gibi 😂
- +1 yıl
Ben sana demiştim onu 😂😂
Ben doğdum doğalı ağlıyorum 🥲
14 Yorumla- +1 yıl
Ağa be 🚬😂
- +1 yıl
Afiyet olsun 😂
+1 yılEvey ve V’nin kavuşamamasına shahsh
11 Yorumla- +1 yıl
Derdin çok büyük
+1 yıl3 gün önce ummadığım birinin iması yüzünden
13 Yorumla- +1 yıl
Ağlamaya bahane arıyormussun gibi ama 🙄
- +1 yıl
Denebilir 💁♀️
- +1 yıl
Ne dedi sana peki
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yılDün akşam ağladım canım sıkkındı.
123 Yorumla- +1 yıl
Olur öyle şeyler
- +1 yıl
Aynen.
- +1 yıl
Ağlamak iyi geldi mi
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Neden sıkkındi canın
- +1 yıl
Aile ile ilgili
- +1 yıl
Kimi ailem yok diye ağlar kimide ailesiyle sorun yaşar ağlar hayat işte 😊
- +1 yıl
Ben yoruldum hayat vurma yüzüme 🤷
- +1 yıl
O yoruldu hayat vurma yüzüne
Yol verdi sevdanın en delisine
Gönlünden gözünden düşen düşene
O öksüz başını egdirme onun 🙄😂 - +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
O pismandir hayat, sorguya çekme
Dilersen infaz et, kar etmez diline
Sözleri ağırdır dokunur kalbine
O suskun ağzını açtırma onun
Sözleri ağırdır dokunur kalbine
O suskun ağzını açtırma onun
🙄🙄😂 - +1 yıl
Güzel
- +1 yıl
Bu akşamda aglicak mısın 🙄😂
- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
Ama ağlamak insana iyi geliyor açılıyorsun
- +1 yıl
Sen çok mu açıldın dün 🙄😂
- +1 yıl
Açıldım
- +1 yıl
Fazla da açılma bogulursun 🙄😂
- +1 yıl
Tamam 😂😂
- +1 yıl
Söz dinlemen güzel 😌😂
- +1 yıl
Dinliyorum
- +1 yıl
Uslu bir kız olursan belki şirinleri bile görebilirsin 😌😂
- +1 yıl
Aynen
Az önce gözlerim doldu sadece
11 Yorumla- +1 yıl
Olur öyle şeyler 🙄
İnstada bi videoya ağlamıştım
15 Yorumla- +1 yıl
Çok mu Duygusaldi
- +1 yıl
Konusu ne
- +1 yıl
Anladım peki
+1 yılBu neeee tiiip bu neee tip yiyicem ya
11 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılşu an ağlıyorum neredeyse her gece ağlıyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Niye derdin ney
Ay ben bunu yerim
11 Yorumla- +1 yıl
Simit alalım sana 😂
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Geçen sene herhalde. Bazenleri gönül kaldırmıyor
10 YorumlaHatırlamıyorum
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Bir konu hakkında ama bende kalsın
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 543 cevap paylaştı.
+1 yılDün gece bir kız yüzünden knk
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
u +1 yıl10 dk önce salya sümük ağladım sebebi yok
10 Yorumla
+1 yılUzuuun yıllar olmuştur. Hatırlamıyorum
10 YorumlaHer gün ağlıyorum.
21 Yorumla- +1 yıl
Niye
+1 yılAz önce agladim sevgilim is yerinde kizlrla konustugu için
00 Yorumla
+1 yılBir kaç gün önce😭
11 Yorumla- +1 yıl
Niye kız
+1 yılHatırlamıyorum
11 Yorumla- +1 yıl
O nick bende olsa bende hatırlamam 😂
+1 yılTarak saçıma dolandı ve cikaramamistim
11 Yorumla- +1 yıl
Buna mi ağladın 🙄
Ayrildim diye
13 Yorumla- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun
- +1 yıl
Sende sağol dün üzüldüğüne yarın sevinirsin hayat böyle 😌😌
Hatırlamıyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Okadar uzun yani
+1 yılİki gün önce ağladım keyfime
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılher gün aglarm
11 Yorumla- +1 yıl
Niye
+1 yılBugun ağladım.
18 Yorumla- +1 yıl
Niye hayırdır
- +1 yıl
Ağladık işte.
- +1 yıl
Tamam sakin ol ağladın tamam 😂
- +1 yıl
Sakinim şampiyon
- +1 yıl
Hiç öyle durmuyorsun 🤔😂
- +1 yıl
Sakinim.
- +1 yıl
Tamam hayırlı akşamlar
- +1 yıl
Size de
+1 yılİlk aşkıma
11 Yorumla- +1 yıl
İlk aşk önemli 😌
+1 yılAyrılık
13 Yorumla- +1 yıl
Ağa be 🚬😂
- +1 yıl
Yakk
- +1 yıl
İcmesem de içmiş gibi yaparım 🚬 😂😂
her gece kendi halime ağlıyorum mxlwmd🥲
01 Yorumla- +1 yıl
Başkasının haline aglama zaten,😂
Gizli Üye(18-24)+1 yılBaya oldu
11 Yorumla- +1 yıl
Oda güzel 😂
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 