Hayatınız boyunca hiç rüya görmeseydiniz nasıl hissederdiniz?

Hayatınız boyunca hiç rüya görmeseydiniz nasıl hissederdiniz?

Benim için değişen bir şey olmazdı zaten rüya görmüyor gibiyim görsem de saçma sapan şeyler gördüğüm için aklımda bile kalmıyor.. tam tersi gerçek hayat olmasaydı sadece rüya da yaşasaydım diyorum. en azından gerçek olmadığını bilirdim
Ben geçen sefer sevdiğimi görmüştüm. Küt sarımsı saçları vardı, öpüştüğümüzde rüya bitmişti 😃 yani rüyalar hayata renk katıyor. Varoluşun bir parçası olmaları güzel. Hayatım boyunca hiç rüya görmemeyi istemezdim ya
Huzursuz hissedebilirdim. Bazen rüyalar hayat ışığına yol gösterir. Mesela geçen sefer konuştuğumuz o büyük dayımın vefatını 2 ay önce rüyamda görmüştüm o an keşke görmeseydim dedim ama..
neden görmeseydim dedin
Hani vefat ettiğinin rüyası gerçeğe dönüşünve insan çok etkileniyor. Belki bu kadar etkilenmezfim diye
Olacağı için görmüşsün senin elinde olan bir şey değil ki ☺️
Teşekkür ederim moral için 😊😊
Moral değil gerçek bu 😉
Ben o kadar az rüya görüyorum ki belki de gördüğüm şeyi hatırlamıyorum bilmiyorum uykusunu tam alamamış gibi hissediyor insan sanki gece uyurken daha çok yorulmuş gibi
Hatırladıklarin uykunun hafif uyku evresinde olur. Hatırlamadıklarin derin uyku evresinde görürsün. Derin uyku ne kadar çok ve devamlı ise o kadar çok dinlenirsin
Aksine ben 20 dk uyuduğum hafif uyku döneminde daha çok dinleniyorum
20 dk içinde derin uykuda uyuyabilirsin
Cevap
11Cevap
Normal sanki Çünkü çoğunlukla unutan biriyim rüyaları
Gördüğüm hep aynı olan kabuslarim var. hep yolumu kaybediyorum.. gece çöküyo bulamıyorum.. ve başka şeyler. keşke böyle bir imkan olabilseydi.. çünkü ertesi gün etkisinde kalıyo insan ister istemez.
Rüyalar ile ilgili bir çok inanış vardır aslında ama bilimsel olarak bakarsan bilinçaltının bir yansımasıdır. Sanki biraz hayatta yolunu kaybetmekten yalnız kalmaktan korkuyorsun rüyalarından gördüğüm kadarıyla
öyle.. yanlış bir yola düşmekten.. belkide buna mecbur kalmaktan korkmak sanırım.
İnsanlar genelde yanlış yapmaktan korkar. Ama yanlış yapmadan da neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilemezsin yanlışlar yapa yapa doğruyu bulur insan
Bazen de yanlış olduğunu bildiğin halde belkide mecbur kalırsın..
Büyük eksiklik hissederdim. Çünkü hemen hemen hergün rüya görüyorum sjskd
Hey maşallah 🤣 4K mi 🤣
Değişiyoree djdkf
İnternet hızına göre diyorsun yani 🤣
Yiiaa evet sjdkdf bende galiba çok kesinti oluyor
Şimdi uçuyorsun göklerde her şey güzel çözünürlük düştü 144p ye oldu mu simdi 😱 tadı çıkmaz ki
Bilinçaltı bile fakirse demekki sskşskddklf
çeken bir yerde uyu sen de :P
Öneri varsa alırım sjdkdlf
Bağlantı hızını yükselttirmeyi düşünebilirsin ya da rüyalarını düşük çözünürlükle izleyebilirsin 🤪
Bir şey olmazdı rüyalarım hayatıma bir şey katmıyor :D zaten çoğu da saçma paranormal olmasa da olur
öyle deme her şeyi yapabildğin yer ışın kılıcı sallaya sallaya gezmek güzel olurdu mesela :P
Bir anda ortaya çıkmak da 🤪
rüya görmek istemiyorum zaten aşırı yorucu bi gün oluyor rüya gördüğümde
Niye aşırı yorucu oluyor
Efor sarf ediyorum derken görürken mi yoksa sonrasında ne anlama geliyor diye düşünüyorum anlamında mi diyorsun
Rüyanın içinde ne için nasıl efor sarf ediyorsun 🤔
Rüya genelde her şeyi yapabilidigimiz ışın kılıcıyla 4 nala koşan bildiğimiz ucabildigimiz bir şey değil mi 🤔
Uyurken yarı ölü oluyoruz ve gördüğümüz bi kaç saniyelik rüyaların sadece bir kaçını hatırlıyoruz. Hayıra vurmak gerek ve fazla kapılmamak gerek bence
Psikolojiye ilgim olduğu için gördüm rüyanın anlamını kavrayabiliyorum. Saçma sapan in, çin, veya karamsar bir bakış açım olmadığı içinde bilinç altım rüyalarıma tecavüz edemiyor.
Ben zaten dönem dönem gördüğüm rüyalar dışında hiç rüya görmüyorum. Uyuyorum karanlık ve sonra uyanıyorum
Genellikle zaten rüya görmüyorum arada sadece pek bişey değişmezdi heralde
Rüyalar sadece kafa karıştırıyor ve yoruyor insanı bence
Çoğunu hatırlamadığım için… bi şey fark eder miydi bilemedim…
Çok tuhaf olur aslında bir aralar hiç rüya görmeden uyandırdım daha güzeldi aslında ama kabuslar yerini aldı kabus görmektense rüya görmemek daha güzel olur..
Görsem de hatırlamam 😄
Demek ki derin uykuda görüyorsun insanlar hafif uykuda gördükleri rüyaları hatırlarlar ama derin uykuda gördüklerini hatırlamazlar
En kıskandığım insan tipi 😒
Ben en ufak tıkırtıya uyanırım derin uyku yok bende napiyim 😒
Sağol 🤣
kafam daha rahat olurdu heralde 😄
Neden 🤔
en ince ayrıntısına kadar düşünüp kafami doldurmazdim. yoksa surekli dusunuyorum neden bu ruyama girdi diye
Himmm kafana çok takıyorsun o zaman
her şeyi evet..
O zaman normal
nasi normal 😬
Çok düşünürsen bilinçaltında yer eder rüyalarına da yansır bu stres de yapar kafayı boşaltmaya bak
tamamdirr kaptan ✨
Hiç görmüyorum zaten en son ne zaman gördüm hatirlamiyorum
Fark etmezdi bana , pek görmem zaten
Sıkıcı olurdu sanırım
Çoğunlukla görmüyorum zaten
rüya gören kişilere özenirdim kötü hissederdim
Bisey hissetmem çoğunu hatırlamıyorum zaten
Bilmem tuhafsardım belki o kadar...
Bir farkı olmazdı hayatımın zaten çok rüya görmem
Güzel olurdu ya
Kötü ya, rüya görünmeli.
rüya görmek isteyen nadir kişilerden birisin
Uyurken sıkılıtdım
Gorsemde hatirlamiyom pek o yuzden fark etmeZ
Muhtemelen hiçbir şey olurdu
Gördum ne yazikki
Bu mümkün 🙃
Hissetmezdim
Rahat
Kotu😔
Hiçbir şey 😂
Süper olurdu
Fark etmezdi bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?