Stres yönetimin var mı...
Bazen çok sinirleniyorum hiçbir şeyi gözüm görmüyor
Stres yönetimin var mı...
Bazen çok sinirleniyorum hiçbir şeyi gözüm görmüyor
Mesela kuzenle şu kavga niye çantamı tutmadın kavgası ne sinirlendi ama ben kavgacı olmadığım için muhattap olmadım olay şöyle gelişti ben halamla oturuyordum bu Almanya'dan gelen kızla geziyordu geldiler dedi ki çantamı tut galiba dedim kendin tut bir sinirlendi kavga çıkarmadım ama şöyle bir şey oldu o olaydan sonra bunlar çarşıda galiba bir gün kalacaklardı ben gitmedim sinirlendim kıza sonra öbür kız ben yukarı çıksam hasta olduğumu da biliyor herkes burada ayıp bende dedim herkes istediği gibi davranıyor yukarı çıktım sinirlendim başka olay var mı diye düşünüyorum kızın abisi o tacizler ediyor bir konuşma var bir de seni herkese dicem diyor ki sen kimseye diyemezsin ki yüzsüz yine isteme cesareti nerden manyak 😡 bu sene niye İstiyorsun? İstemediğimi bildiğin halde seni zorla yaptığın halde zorla dokunduğun halde niye yine istiyorsun? tokat attığım halde ağladığım halde niye İstiyorsun? kız mı kalmadı sevgilin var ya evleneceksiniz ya annen seni evlendirmek için çabalıyor sende oğlunu çok iyi tanıyorsun o kıza yazık olmucak mı eğitemediğiniz erkekleri evlendirmeyin çocuğun takmış bana Allah fırsat vermesin amin aslında orada yüzsüz olduğunu gördük arzula istersen sev ben sana bakmam ki benden uzak dur yat başkalarıyla amaç nedir ya yukarı çıkacam o kadar yıl sonra hedefine ulaşacan mı sandın ben yemem bu numaraları yemedim de bir daha denemeye kalkma zaten denesen beni öldürürsün bir sen eksiktin
Cevap
3Cevap
Duruma göre değişir.
Sakin kalamiyorum her şeyi yakıp yıkmayi daha mantıklı buluyorum ve arkama dönüp bakınca da hiç pişman olmuyorum.
Tam bir psikopat 😀
Belli😌😀
Bazen o kavgalar gerekli. Bir şeylerin düzelmeyecegini anladığın zaman bitirmek için. O an kendini kontrol edip istediğin şekilde yonlendirebilirsin
Hayır ya ağlarım ya da bağırıp çağırırım ortası yok bende
Ağlamak mi
Evett duygularımı kontrol edemeyince öyle oluyor
Çok iyi bişey değil bence
Yani öyle tabi
Epey duygusalsın anladığım kadarıyla
Fazlasıyla:)
Bende eskiden senin gibiydim..
Şimdi peki
Aşırı duygusuz
Duygusuz olmak daha mı iyi sence
Değil tabii..
Duygularımı istiyorum
Benim duygularımdan birazcık yükleme yapalım sana 😂 bendeki bana fazla çünküü
İsterim olur 😅😅zevkle
Haha gönderiyorum hemen duygularımı 😂
Ben ortasini bulmakta zorlanıyorum ya sessiz kalirim ya da patlar bağırır cagiririm. Oyle buyuk kavga deyip ustume gelemezler o raddede vurur kirarim.
Hepsinde değil .
Zor biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?