Kendinizi insanların, kalabalıkların, yabancıların yanında nasıl hissedersiniz? Genelde size iyiler mi yoksa kötüler mi denk gelir?

Ben nobran zalim zorba ve züppe insanların şerlerinden çok çektiğim için her zaman yalnızlığı seçerim.
Kendinizi insanların, kalabalıkların, yabancıların yanında nasıl hissedersiniz? Genelde size iyiler mi yoksa kötüler mi denk gelir?
Cevapla