Yakışıklı ya da sert konuşan erkekleri görünce itaatkar hislerim çıkıyor. Bu psikolojik bir sorun mu?

Yani sahiplenilme duygusu mu istiyorum yoksa beta miyim bilmiyorum
Yakışıklı ya da sert konuşan erkekleri görünce itaatkar hislerim çıkıyor. Bu psikolojik bir sorun mu?
Cevapla