Ben eğlence ve o aşko dediğiniz tarz videoları izleyebiliyorum. Brawl stars oynuyorum. Çizgi film izliyorum. Bazen hayvan gibi yiyorum. Metal dinliyorum. İlk aklıma gelenler bunlar.
Aa aklıma bir sor daha geldi
Ben eğlence ve o aşko dediğiniz tarz videoları izleyebiliyorum. Brawl stars oynuyorum. Çizgi film izliyorum. Bazen hayvan gibi yiyorum. Metal dinliyorum. İlk aklıma gelenler bunlar.
Aa aklıma bir sor daha geldi
dışarıda çok gergin ve ciddi duruyorum ama yanıma herhangi birisi bi soru veya bi selam için gelince bi anda gülümsüyorum. o ciddiyete ters olarak sevdiklerimin yanında çocuk gibiyim. duygusal videoları izleyip gözlerimi dolduruyorum. anime seviyorum.
Cevap
17Cevap
Ben konuşmam öyle insanlar ile.
?
Genel tavrı ve karakteri uymayan kişiler ile konuşmuyorum.. benim tavrım ve karakterim uyar.
p*rno izliyorum.. ama izleme nedenim farklı.. yani duygusuzluk tabi doğal olarak o kadar geçiyor ki izleyene.
Genelde insanların boş muhabbetlerini dinlemeye tahammülüm yoktur ancak bazen insanlar yalan konusunda o kadar çok ısrarcı davaraniyor ki yalanlarını dinlemek keyif veriyor ta ki daraltana kadar
Zorunlu bazı görüşmelere gidiyorum. Ciğeri beş para etmez insanlarla muhatap oluyorum. Bazı hanımefendilerin havasına katlanıyorum.
Görüntü olarak ağır sertimdir ama gülerim eğlenceli olmayı severim bu özellikleri görünce şaşırıyorlar
İçinde gerçek aşk olan ve romantik komedi tarzı filmleri severim. Dışarıdan baksan azrail sanarsın 😄
Arada riske giriyorum bir kahve içmek için şehir dışına çıkıyorum.
Yapmak lazım ama
burada vakit harcamak olabilir. Normalda vakte önem veirirm. Daha güzel değerlendirilebilir normalde
Küfür ediyorum
Muhattap olmam
Soru beynimi yakti 😆
Anı yaşıyorum bir kıstasım yok
Farklı bir hareketim yok
Düşündümde, aykırı hiçbir şey yapmıyormuşum😄
Saymaklar bitmez. Dengesiz bir insanım
Arada bende Rammstein özlemiyor değilim.☺️
Bilmiyorum valla
csgo 250 saat :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?