
Benim görselde 😊iyi geceler tatlı rüyalar 😊birde şarkı bırakayım iyi dinlemeler 🌺
Herkes gibisin..

Benim görselde 😊iyi geceler tatlı rüyalar 😊birde şarkı bırakayım iyi dinlemeler 🌺
Herkes gibisin..
"Yalnızlık, kendi en iyi arkadaşınız olma fırsatıdır." - Toni Payne
"Yalnızlık, içsel yolculuğun en sessiz ve derin anılarına sahiptir." - Neena Verma
"Yalnızlık, kendi düşüncelerinizle baş başa kalmak ve içsel huzurunuzu bulmaktır." - Suyasha Subedi
"Yalnızlık, kendinize doğru attığınız en derin adımdır." - Ralph Waldo Emerson
"Yalnızlık, kendi şirketinizde huzuru bulduğunuz zaman başlar." - Lauren Klarfeld
"Bazen yalnızlık, ruhunuzun derinlerinde kaybolurken bulduğu bir hazine gibidir." - Clarissa Pinkola Estés
"Yalnızlık, içsel keşiflere yol açan sessiz bir arkadaştır." - Susan Cain
"Yalnızlık, kendi varlığınızı ve gücünüzü keşfetme fırsatıdır." - Oprah Winfrey
"Yalnızlık, kendi içsel dünyanızı dinlemek ve beslemek için zaman ayırmaktır." - Unknown
"Yalnızlık, kendi en iyi arkadaşınız olmayı öğrenmek demektir." - Mandy Hale
Geceyi geçtim ben ama yine de yazayım canısı... tuttuğum eli bırakmam , anlatılan derdi ezberlesem bile dinlerim. iki elim kanda olsa koşarım. sabrimla , kırgınlıklarimla örterim. ama , zerre eğer itildiğimi hissedersem bırak kalmayı göz ucuyla bile bakmam...
Cevap
16Cevap
iyi geceler..
iyi akşamlar :D
Aydın bir insanın bu hayattaki en büyük ızdırabı cehaletin egemen olduğu bir düzende yaşamak zorunda kalmasıdır.
XP seviyem yeterli olmadığı için link atamıyorum. GÜLBEN ERGEN-BİR ŞANS DAHA
Acımasızca geçip giden yıllardan, geriye sadece yalnızlıklar kalır
Dost dediğin düştüğünde yanında olan değil , Kalkman için elini uzatandır…
Bu dünya yalan, yıllarım darmaduman.
Tuğba yurt-Sığınakq
Kendimi bıraktım mavi gözlere 😃
Gönder müziği 😂
https://youtu.be/wBu7y7LcPrw
Mavi mavi 😂
https://youtu.be/JhFtGdmZvY8
Arabadan inmem diyor faytona binmem diyor bacakları omzunda hala da vermem diyor...
Şarkı sözü bitanem
Bigun kendi duami yasayacagima inanıyorum
Ahmet kaya kum gibi diyorum 🫣
cahildim dünyanın rengine kandım
Şebnem Ferah_Ay ışığında saklıdır
Herkes herkesi suları durgunken sevmeye alışmış..
Ben gecelere hiç şarkı bırakmadım.
Comolokko
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?