Kapalı havalarda resmen depresyona giriyorum. Siz de böyle misiniz?

Nefret ediyorum ya. Yine bulut yine kasvet. Enerjimi sömürdü.

Güncellemeler
+1 yıl
Kapalı havayı sevenler cindir.
Kapalı havalarda resmen depresyona giriyorum. Siz de böyle misiniz?
Cevapla