Aşk konusunda KS tayfasina ne tavsiyeler verirdiniz?

İlk başta bitmiş ilişkinin peşinden koşmak yerine yeni bir sayfa açmak en iyisi olacaktır. Hayatiniza bir insanın girmesi nasıl normalse gitmesi de o kadar normal. Hayati otobüs yolculuğuna benzetiyorum durağına gelen iner durduramazsınız o kişiyi. Exlerin peşinde gezerek en büyük saygısızlığı kendinize yapıyorsunuz. Hayata bir kere geliyoruz kaybedecek vakit yok. Anin tadını çıkarın. Gidin bir hayvan sevin, parkta yürüyüş yapın, kitap okuyun, yeni hobiler yapın, kendinizi iltifatlar edin. Unutmayin en zor zamanınızda aynaya baktığınız kişi vardı. İnsan hayatınizdan çıktıysa rolü bitmiştir hayatınızda ki. Ask konusunda yarım kalma diye bir şey yok. O aşk o kadardır sadece yolunuza bakmayı deneyin Kimse vazgeçilmez değildir. Mental sağlığınız elinizden gidince o kişiler kurtarmayacak sizi
Aşk konusunda KS tayfasina ne tavsiyeler verirdiniz?
Aşk konusunda KS tayfasina ne tavsiyeler verirdiniz?
Cevapla