
BU aralar hayatımda hersey berbat gidiyor dediğiniz anlar oluyormu

BU aralar hayatımda hersey berbat gidiyor dediğiniz anlar oluyormu
tsunami gibi. her şey sakin sessizken bi anda tepetaklak
bugünümüze şükür ne diyim
Yok her şey yerli yerinde 😅
Teşekkür ederim :)
Cevap
2Cevap
Bu aralar değil herzaman öyle 😐
Ne zaman düz gitti ki
Genel anlamda evet ters gidiyor maalesef
Ara ara oluyor ama sakinim
Evet oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar