Narsist arkadaşımın burnunu kırdım, ne hissediyordur sizce?

Sürekli bi kibir hali, sürekli herşeye kulp bulma, en son dayanamadım, yeter la küçük dağları sen mi yarattın, beş para etmez g.. atın tekisin, kendini ne zannediyosun diye gömdüm kafayı. Egosu kırılsın, kendi bi böcek gibi hissetsin istiyorum. Sizce şu an ne durumdadır?
Narsist arkadaşımın burnunu kırdım, ne hissediyordur sizce?
Cevapla