Kişilik & Karakter Kendinizi yalniz hissediyor musunuz arada ya da surekli? Isimsizx0000 Takip Et Yoda Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Sabah sabah bunu sordum Güncellemeler+1 yıl Cinsellikten bahsetmiyorum. Cinsellik haricinde duygunuz kaldi ise cevap verin Kendinizi yalniz hissediyor musunuz arada ya da surekli? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Evet sürekli yalnızım zaten maalesef. ama alıştım 0 0 Yorumla
_Senior_ Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Her zaman olması da bazı zamanlar ama yalnızlığın sahte kalabalıktan iyi olduğunu biliyorum 0 0 Yorumla
kalbikirik001 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Bak çok geniş Bi çevrem var ama ben yapayanlızım 1 2 Yorumla Isimsizx0000 +1 yıl Oyle hissedince ne yapiyorsun Yorumla kalbikirik001 +1 yıl Hayatıma devam ediyorum 24 saat bu his içimde zaten Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yalnız değilim. Ailem, arkadaşlarım var. 0 0 Yorumla
CaptainVenture Takip Et Master Yaş: 38 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Bazen ama cokça değil 0 0 Yorumla
QueenOfSea Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Yoooooooo 0 1 Yorumla Isimsizx0000 +1 yıl Tamaaaaaaam Yorumla
nostaljiask Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Hep oyleyim 0 2 Yorumla Isimsizx0000 +1 yıl Yalniz hissetmemek icin ne yapiyorsun Yorumla nostaljiask +1 yıl Burdayım işte kizlars yazıyorum Yorumla
bielmanınyarısı Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Evet tekim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Evet sen 0 2 Yorumla Isimsizx0000 +1 yıl Yalniz hissetmemek icin ne yapiyorsun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Soruma cevap vermedin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Evet sürekli yalnızım zaten maalesef. ama alıştım
Her zaman olması da bazı zamanlar ama yalnızlığın sahte kalabalıktan iyi olduğunu biliyorum
Bak çok geniş Bi çevrem var ama ben yapayanlızım
Oyle hissedince ne yapiyorsun
Hayatıma devam ediyorum 24 saat bu his içimde zaten
Yalnız değilim. Ailem, arkadaşlarım var.
Bazen ama cokça değil
Evet bazen oluyor. Suanda yalnizim
Şu an yalnız olmak istemezdim
Yoooooooo
Tamaaaaaaam
Hep oyleyim
Yalniz hissetmemek icin ne yapiyorsun
Burdayım işte kizlars yazıyorum
Bazen
Evet tekim
Evet
herkes gibi
Evet canım
Süreli
Doğumdan belli
Evet sen
Yalniz hissetmemek icin ne yapiyorsun
Soruma cevap vermedin